Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
máj
4

2016. május 4.

Címkék: siker | Szerző: nananananana | 5:35 pm

ZSENI VAGYOK!

 

tumblr_mtzmeqc16z1qcga5ro1_500_1.gif

Igaz online segítséggel, de csináltam egy eszközt, amit egy arduino vezérel, pedig még sosem volt dolgom vele, sőt, megtanultam programozni is, még ha nem is bonyolult az, amit csinálnia kell. De az, amire használom, az még "új" dolog, más ilyet nem csinált még. Nem kell nagy dologra gondolni, ha nincs hozzá otthon semmi, akkor is kijön az egész olyan 20-25 dollárból (alin vettem a dolgokat, ez a mértékegység és kész. :D).

fipvrpb_1.gif

És! Csináltam egy programot, ami ír hozzá vezérlőprogramot, ami fontos, mert többféleképpen is kell használni.

aw0wa_1.gif

Már megvan az is, hogy mi legyen a végső forma, meg több ötletem is van még hozzá, amivel mégjobb-egyszerűbb lesz. ^^ Oldalterv, prezentáció, leírás, minden kész van fejben. De ma értem el oda, hogy már használható a dolog akár így is, eddig csak problémák voltak. Szóval ezért ez a nagy "ünneplés". :D

de84fe40-7f2f-0131-4cd6-328cad00b911_1.gif

Remélem majd lesz is akinek tetszik, mert jó lenne belőle egy kis pénzt csinálni. Csak az a baj, hogy sehol nem dicsekedhetek vele konkrétan, mert nem árulhatom el, hogy mi is ez, mert... mert itt sem, majd ha lesz belőle pénz, akkor leírom-elmondom. :D Itthon bombaként szoktam rá hivatkozni. XD

Csak sikerüljön, mert ez az egyik egyszerű "millió dolláros" ötletem, rosszul esne, ha az első kész ilyen elbukna. :D giphy_1_1.gif

Bízok a sikerben!

süti beállítások módosítása