Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
30

2021. november 30.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 10:26 pm

nem igazságos

 

érdekes, hogy megvicceli az embert az adhd. :D nem tudom hogyan alakult, de egész nap jó kedvem volt. régi zenéket hallgattam, nagyon kafák voltak, jól szórakoztam, mosolyt csalt az arcomra. pozsgással is beszéltem. munka után, amíg sétáltam a buszmegálló felé, ez kb. 10 perces séta a "pusztában", lehúztam a kabátom és pulóverem cipzárját, hogy érezzem a fagyos szellőt. nagyon rétkán előfordul, hogy ez tetszik. amúgy majd meg fagyok néha, az ujjaim és az orrom szokott nagyon fázni. :D de ez, ez szinte kellemes ilyenkor. és a levegő illata is szuper volt. buszon is emberhez méltóan utaztam. XD itthon finom kaja volt, a cica teljesen rendbe jött. edzettem is. már közben elkezdtem beszélni a levelezősdivel. aztán végeztem és indultam fürödni és csettintés, jött a fájdalom. de az én hibám ez is. :D mutatott valamit, amit csinált és kocsi van rajta. beugrott, hogy mire emlékeztet, mutattam a borítóját a könyvnek. és akkor küldött egy képet az asztala egy részéről. amin ott van egy kurva kocsi, meg még ez-az. és nézem és kurvára tetszik az egész. aztán írja, hogy elég sok játékautója van. meg egy kiskori történetet is mesélt ezzel kapcsolatban. hát a kurva anyámat már komolyan. XD hú de elbaszta a kedvem. XD megint ilyen semmi fos kis apróság. imádom, mi az már, hogy játékautói vannak bazdmeg? :D meg az egyik álma, hogy mindegy milyen kocsival végigutazza amerikát. XD nem mertem írni, hogy van hasonló álmom nekem is és az övének a részletei kurvára tetszenek, mert akkor abból is csak a baj van. XD nem igazságos, hogy ezen kell keresztül mennem. XD én tényleg próbálkozok, de nem könnyíti meg a dolgom. az ilyen dolgoknál kívánom azt, hogy bárcsak ne ismerném. :D

de adjunk hálát az egy és igaz urunknak, hogy elküldte nekem pozsgást, aki el tudja vonni a figyelmem. :D kérdés, hogy meddig lesz elég erre egyedül. :D

pozsgással ma szóba került, hogy nanananana-nak miért nincs csaja meg milyet akar, reméltem, hogy olyasmi felé futunk ki, ahol ő majd tanácsokat ír, de nem. :D ha menne a beszélgetésirányítás, akkor talán sikerült volna. nagyon hasznos infó lenne. :D

tételezzük fel a csodát és elképzelhetetlent, hogy lesz valami nyomorult, aki a csajom akar majd lenni. már most kíváncsi vagyok, hogy a messengeren való beszélgetés milyen sorrendben zajlik majd. ki lesz az első akinek válaszolok? ő vagy a levelezősdi? esetleg a pozsgás? XD ja igen, azt is leírtam neki, hogy nem is keresek barátnőt, mert nem vagyok rá (még) alkalmas. :D

cicát nem írtam tegnap, a lényeg, hogy betegeskedett, alig járkált már, keveset evett, azt hittem vége van. kicsit büdi is volt, az orra folyt. a konyhában néztem, hogy egy nagyobb, kiálló cicakaka van a nóziján, próbáltam kézzel leszedni, de nem sikerült, elhúzta a fejét. bementem szemöldökcsipeszért, majd azzal. meghúztam... és húztam.. és húztam... 6-7 centi hosszú "taknyot" húztam ki belőle. amikor meg bírtam nézni, akkor láttam, hogy egy fűszál volt. hát bazdmeg. napok óta itt szenvedett szerencsétlen, már a legrosszabbat terveztem és "csak" ennyi lett volna. mentségemre legyen mondva, eddig nem látszott kívülről. gondolom lenyelhette, csak visszaköhögte és rossz helyen akart kijutni belőle. nagyon megörültem neki. :)

szóval ezért csalóka az adhd-s elmeállapot, ezért gondoltam egy ideig, hogy bipoláris lehetek, mert gyorsan változó érzelmeim vannak, amik nagyon intenzívek is.

 

ajj ^^ hogy dögölnék meg, puszi! XD

süti beállítások módosítása