Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
dec
1

2021. december 1.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 10:03 pm

nyugalom?

 

meg még azt is mondta tegnap a levelezősdi, hogy szereti a nagyon rózsaszín cuccokat, ruhákat. én meg egy bizonyos oldalon követek egy olyan gyűjteményt, amiben olyan videók szerepelnek, amiben rózsaszín cuccok vannak. lehet, hogy felnőtteknek szóló filmekről van szó. :P :D kurva anyát már! XDDDDDD

ma kegyes volt hozzám a sors és csontot dobott. nem tudok beszélgetést indítani, de youtubera fellépve videót kerestem kajáláshoz (ja! :D) és mit látok:

202112011606.png

egyik kedvenc zenekarom, ő is nagyon kedveli. gondoltam elküldöm neki, hogy nahát, milyen jókor léptem fel. és pont most jött a spotify éves akármije is és beszéltünk róla, és jó volt a hangulat, nem tartott sokáig, de ez most jól sikerült. amúgy még reggel dolgozóban kezdésnek a tegnapi dolgokon tépelődtem. :D

de ez azért volt jó, mert admittáltam, hogy gyengébbre vettem a kontrollt és vissza is állítottam. úgy gondolom normál állapoton vagyok.

pozsgással most délután elég kemény témát beszéltünk. családon belüli erőszak, kinek milyen szar volt a gyerekkora... kellemes téma. XD de érdekes, elég hasonló volt a miénk. és amire "büszke" vagyok, hogy én írtam le először, hogy milyen volt az enyém. :P :D
mesélt egy barátnőjéről, ahol a férj már verte el a nőt, meg néha ott is hagyta. de de még gyereket terveznek. :D pénzük is van. érdekes. szar ezt olvasni, de másrészt ez amolyan... értékes infó az emberek viselkedéséről. mozognak azok a csúszkák. :D sokat gondolkoztam őrajta is ma.

ma egy olyan kivitelezhetetlen, elképzelhetetlen ötletem támadt, hogy azt tűzöm ki célnak, hogy legyen egy maybach exelero-m. már tuti volt róla szó régebben. :D mármint a kocsiról, de lehet mint célról is. XD hát, mozgalmas decemberünk lesz. XD kivi vagyok, hogy sikerül-e végre értelmesen, tanulással és pihenéssel eltöltenem.

nyugodt napjaim vannak megint, félek. :D

süti beállítások módosítása