Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan
17

2022. január 17.

Címkék: tervek | Szerző: nananananana | 7:33 pm

im back 256

 

he... heló! :D eltelt a szünet, érdemi előrehaladás nem történt. semmi olyan, amit szerettem volna, valahogy elment mindig az idő. nem csak játszottam! :P de most már eldöntöttem, hogy többet nem szánok ennyi időt a játékra, inkább megveszem ami kell.

ma van apa születésnapja, valószínűleg az utolsó. és csak egy kicsivel volt jobb, mint bármelyik másik nap. szégyellem magam. 

úgy volt, hogy lesz majd jogsim, de aztán jött ez az apás dolog, nem lesz rá pénzem. de most kaptunk fizetésemelést. pont annyit, amennyi a jogsihoz kellene. havi + 20000ft-ról van szó. gáz. :D így szinte biztos, hogy lesz idén jogsim, autóm, elkezdek utazni. január elején könnyű ezt leírni. :D

levelezősdivel folyamatosan beszélünk, bár újévkor volt egy hét kimaradás, de bepótoltuk. :P továbbra is nagyon kedvel... továbbra is szeretem. nemrég kiderült, hogy kedveli a dinókat. nyilván én is nagyon. és... és akkor küldött 4 képet, 4 féle dinófiguráról, ami a szobájában van... hát bazdmeg.... imádom. :D miért ilyen tökéletes?

most azt a zenét hallgatom, amit beraktam az előző írás végére, teljesen elfelejtettem. :D és de király. belehalós. nagyon kiakadtam a legutóbbi írásnál, vagyis ami akkor történt. de este véletlenül megnyitottam egy facebookos hivatkozást és ha már megtörtént, akkor nincs mit tenni alapon megnéztem mit írt azután pozsgás. aztán megbeszéltük, hogy ő nem úgy értette, stb. stb.

levelezősdi az anyjával töltötte a szilvesztert, társasoztak is. miért ilyen tökéletes? :D nem tudom írtam-e, de ugye nem mondja, hogy miért nem lehet együtt azzal akivel, MÉG, és arra gondoltam, hogy lehet zenész a csávó. :D 1-2 dolog mintha arra utalna a titkolózásban. :D

vannak nehezebb napjaim és vannak könnyebbek, amikor el tudom fogadni, és nem is zavar, hogy ebből nem lehet semmi. és a legnagyobb segítségem pozsgás. most lerövidítem a történteket: írtam neki, hogy nagyon kedvelem, de a gyerekcsinálás miatt idős hozzám, ő erre azt írta nem is volt párkapcsolatos szándéka. :D vagy félreértettem, vagy kurvára megbántottam. mindenesetre  akkor csináltunk egy chat törlést és azóta nem is küld ölelős giffeket, meg nincs szexizés. :P hiányoznak ezek a dolgok. viszont, így minden rendben és azóta is folyamatosan beszélünk. nem igazán tudom, hogy mit érzek iránta. egyrészt elképzelhetetlennek tartom, hogy ebből kapcsolat legyen, és a kora miatt nem is szeretném, okésan néz ki, de szebb feleségnek jobban örülnék, másrészt pedig ott van az az érzés, hogy legszívesebben egész nap vele lennék, élvezem ezt a bizalmat, hogy mindent elmondhatunk a másiknak, és a személyiségét vonzónak találom. úgy érzem szeretem. de mégsem olyan, mint a levelezősdivel. ő még mindig.............. álomnő. mégis, ha valamilyen másik férfival való beszélgetésből tesz be képet, akkor az olyan rosszul esik. egyből taccsra tesz, ha azt mutatja, hogy valaki már megint milyen videót küldött neki. péniszes. nem értem miért nem törli az ilyen embereket, mert azt mondja nem érdekli, de mégis megtartja és látja, esetleg meg is nézi. és ez kurvára zavar. miért? 
nem szexuális célú találkozást nagyon szeretnék vele. :P :D egyszer már beszéltünk telefonon és tetszik a hangja is. majd meglátjuk sikerül-e.

ugye most már dolgozok. másabb a légkör. :D lehet, hogy mert még év eleje van, vagy én értem félre, de az egyik köcsög mintha úgy nézne rám, hogy na most nem tudja, hogy "merjen-e" szólni vagy ne. a nárcisztikus faszból bezzeg dől az önfényezés, meg a semmi.

a buszos haverom szilveszter előtt felhívott, hogy mennék-e hozzájuk, de le tudtam rázni érthető magyarázattal. hát, eléggé meglepett. :D

tesómék szakításáról is írnék, de már nincs kedvem, meg az lehet hosszú is lesz.

januárban 100 kilóról indulok, innen kell fogyni 90-re idén, lehetőleg nyárra. :D mert mi lesz, ha sikerülne pozsgással találkozni? dagadtan nem mehetek. mi lenne, ha levelezősdivel találkoznék egy koncert erejéig? dagadtan nem lehet! :D

az idei tervem a szocializáció és az utazgatás.

 

süti beállítások módosítása