Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb
20

2022. február 20.

Címkék: level.up X nemszar | Szerző: nananananana | 11:04 pm

 híjj bazdmeg 

 

apás témához még mindig nincs kedvem. már jól vagyok azóta. január 17.-én töltötte be a 60. életévét.

 

gecire nagy furaság van. gecire nagy. tegnap festésről volt szó pozsgással. ő tud elméletileg festeni. :D és azt kérdeztem, hogy vagy nem szeretsz? és akkor azt írja rá, hogy "de szeretlek. hogy jön ez ide?" :DDDDD tudtam, hogy vicceskedik csak, de úgy voltam vele, hogy igen? bazd meg akkor! XD és azt írtam neki erre, hogy "de jó, én is szeretlek. ^^" :DDD de tényleg, már így érzem egy ideje. nem romantikusan, de nagyon szeretem. jó volt végre leírni. és akkor azt írta vissza, hogy "no way!" bepötyögtem amit akartam, de nem küldtem el. mert csinált egy olyat, hogy törölt egy üzenetét, amit nem láttam, mert éppen vakoltam. van rá esély, hogy pikáns volt. de ha nem is, ezt az érzetet keltette. :D és mondtam neki, amikor rákérdezett, hogy meddig írom még, hogy leírtam, de nem küldöm el, majd később, hogy érezze milyen szar is ez. :DDDDDD beszéltünk közben más dolgokról, aztán fürcsiztem, ő lelépett és akkor küldtem el a szöveget, hogy miért érzem úgy, hogy szeretem. aztán visszajött és kétségbeestem, bepánikoltam, mert a válaszából megint úgy éreztem, hogy az jön le, hogy akkor párkapcsolat. XDDDD ezért nem ráutaló magatartással, szöveggel, de beleírtam, hogy nem szerelmes. nagyon-nagyon-nagyon ügyesen és szépen fogalmazva. és ezt így letudtuk. nagyon befostam, hogy túllőttem a célon. :D ja! 1-2 hete vettem neki egy könyvet.  nem tudok tanácsot adni, sem semmilyen értelmes dolgot mondani arra, hogy hogyan javítson az életén, hogy ne egy fos kapcsolatba vagy a férjéhez menjen vissza. az jutott eszembe, hogy tesómnak megvan csernus főnixes könyve. 3 nap alatt elolvastam és ahogy sejtettem, ez arról szól, amire neki szüksége lehet. :D román oldalon találtam, megrendeltem neki. azt mondta ne csináljak ilyet többet, mert így az adósomnak érzi magát. :DDD remélem elolvassa, még nekem is jó, hogy elolvastam. :D de ha nem, az sem baj, a lényeg, hogy láthatta ebből, hogy tényleg kedvelem. továbbra is az a tervem, hogy idén találkozok vele. úgy megölelném...

úgy volt, hogy következő héten beiratkozok jogsicsinálásra, de kicsit kiköltekeztem. de majd lehet meg lesz ez oldva. szóval elméletileg idén lesz kocsim és utazhatok. nagyon jó lenne. :))) na de, mire ment el a pénz?

levelezősdivel egész jól alakul a dumcsizás. szuperül. túl jól. XD mondanám, hogy nincs probléma, de a héten csak egy nap edzettem, mert szerintem megrepedt az egyik bordám a mellemnél. remélem bordának hívják azt is. :D talán véletlenül nekiütöttem a súlyzót. XD hapcizástól majd összecsuklok, nevetni is nehéz. XD de ez hirtelen felindulásból volt, olyan probléma mint régen, olyan nincs. asszem. néha úgy érzem, hogy hazudok magamnak ezzel kapcsolatban. továbbra is örülnék neki, ha lehetne ebből valami, de kizártnak tartom. talán 2 hete hétvégén eszembe jutott, hogy mondta már, hogy pesten hol (kerület) lakik. aztán eszembe jutott, hogy küldött egy képet, ami alapján lehet be tudnám határolni. és sikerült. XD ha volna kedvem számolni, még az emelet/ajtó is meglenne. :D de ennyire nem érdekelt, csak rám jött a kíváncsiságroham. :D elmondtam neki és szerencsére nem volt gáz. azt mondjuk nem említettem, hogy instagramon is próbáltam rákeresni, de az szerencsére nem sikerült. :D nem is tudom mit képzeltem. aztán múlt héten csütörtökön láttam facebookon, hogy a kedvenc közös együttesünk jön magyarországra. teljesen véletlenül láttam meg. egyszer azt mondta, szerintem írtam itt is, hogy oda szívesen elmenne velem, csak elmaradt. szóval másnapig gyomoridegem volt, hogy nehogy szóljon. :D de másnap megbeszéltem magammal, hogy ez mehet. csomó dolgon gondolkodtam, hogyan tudnám megoldani, hogy én, aki a közeli boltba is nehezen megyek el a szorongás miatt, elmenjek pestre egy koncertre. ráadásul vele. :D közel egy hét alatt sikerült mindent kigondolni. és ezután szóltam neki, hogy van ilyen. mondta, hogy látta, de nem akarta előhozni, mert ezelőtt azt mondtam, hogy úgysem mentem volna. de örül neki, hogy akkor mégiscsak. beszéltünk erről, meg a helyzetről egy csomót, annyira jó volt, olyan elképzelhetetlenül őszinte ez a barátság-kapcsolat közöttünk. neki még nem mertem leírni, hogy szeretem. XD egy nagyon kedvellek-ig merészkedtem. XD arra jutottam, hogy ne legyen probléma az utazás, ott is aludnék, airbnb-t használva. még sosem próbáltam. és mivel tudom hol lakik, kinéztem arrafelé egyet, olcsó is, megfelelő is, és akkor tudunk együtt menni, nem kell bénáznom a közlekedéssel. oké, lett volna a helyszínhez olyan közel, hogy ne legyen ez baj, de így jobb, mert így akartam, annyira szuper. :D megkérdeztem, hogy neki ez baj-e, azt mondta nem, sőt még jó is a közlekedés miatt. :))) szóval ha két napra is, de a szomszédja leszek. meg úristen bazdmeg, találkozni fogok vele. :DDDDD még messze van, májusban, addigra agyban is rendbe teszem magam, meg ezt a dolgot. mindenre gondoltam, minden fasza. aztán talán másnap írt, hogy na kinek lesz következő hónapban koncertje?! nekem egyik kedvencem, de ő is kedveli őket. ú bazdmeg. XD kb. egy hónap van addig. nagyon rövid idő. hogy fogok felkészülni erre? :D kurvára félek, hogy milyen reakciót vált ki belőlem a külseje. úgy képzelem az emlékemben élő kép alapján, hogy nem szupermodell, de ha aranyosan fog kinézni és még a hangja is tetszeni fog, akkor kurvára nagy bajban leszek. XD szóval a két jegyre és a szállásfoglalásokra elment a pénzem. azért cselekedtem, pedig még soká lesznek, mert mindig mindenről lemaradok az időhúzás miatt. legutóbb egy filmről és bár az nem volt fontos, meguntam ezt az állapotot. kíváncsi volnék, hogy a főnixes könyvnek mennyire van ehhez köze. :D 

azért veszélyes, mert régen úgy gondoltam, amikor még szerelmes voltam, hogy ha találkoznánk és jól sikerülne az egész, de ugye ez csak ennyi, mert van szerelme, akkor szerintem hazafelé öngyilkos lennék.  most nem gondoltam ilyenre, csak a sírás merült fel. XD de azért tök "menő" lenne, ha ez lenne a vége. :D úgy értem, hogy végre megkapnám a végső lökést, amit az adna, hogy mennyire jól éreztem magam vele.  igen, ez is elég optimista hozzáállás, mert fosok attól is, hogy kuka leszek és csak hebegek, meg csöndben leszek. XD

szóval március végefeléig indul a visszaszámlálás. -.-"""""""""""""

nagyon szeretlek titeket basszátok meg. miért nem vagyok meleg vagy nő. :D

ez meg mi bazdmeg? imádom:

süti beállítások módosítása