Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már
21

2022. március 21.

| Szerző: nananananana | 9:01 pm

fallout

 

március 12.-én nem voltam pesten, mert beteg lettem. :D csak megfázás. március 17-18.-án akartam ide írni, hogy lehet utolsó bejegyzésem, mert meghalok, mert találkozok a levelezősdivel, de mivel ide írok, ez egy elég nagy spoiler a továbbiakra. :D

fallout, mert az atombomba már régen felrobbant. szeretném leírni az elmúlt 3 napot, de lehet sok idő lenne, és még mindig elég fáradt a fejem. szóval majd később, most csak annyit, hogy fostam, találkoztunk, normálisan ment minden, sőt én eléggé élveztem, nem sírtam, gecire kurvára nagyon jó volt az egész, és annyira megtetszett ez, hogy csinálok valamit, hogy feltűnt, nagyon fosunalmas az életem. :D no way! XD

MEGÖLELTEM LEVELEZŐSDI BAZDMEG! VOLTAM KONCERTEN! MI A FASZ! ÉS ÉS... ÉS  MEGÖLELTEM LEVELEZŐSDIT BAZDMEG! 

 

csak barátilag, köszönetképpen, nem vagyok szerelmes.

süti beállítások módosítása