Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
24

*** PEZSI ***

 

itthon vagyok talán már 2. hete, fájt a derekam, először csak kicsit, aztán egyszer annyira, hogy azt hittem kórház lesz belőle, másnapra pedig a lábam fájdult meg annyira, hogy elmentünk az ügyeletre, mert akkor már 4 órája szenvedtem, meg akartam halni. :D kaptam szurit, és jobb lett, aztán másik gyógyszert és elmúlt. már pár napja nem szedek fájdalomcsillapítót de még kicsit zsibbadt a lábam egy részen. 2 beutalót kaptam, egyikre májusban kaptam időpontot a másikra mire el bírtam menni, bedöglött a gép, majd holnap megyek megint. :D

a macskám múlt héten vasárnap késődélután láttam az ajtóban, véres volt a szája. nehezen vett levegőt, szomorú arca volt. nem igaz, nem akarom megint ezt átélni. lefeküdni sem bírt, ült és az első két lába nyújtva volt. bevittük a fürdőbe. estefelé mentem wc-re és akkor láttam, hogy még mindig ül, de a szekrényajtónak dőlve. megcsináltam neki úgy a fekhelyét, hogy rádőlve tudjon feküdni. az ágyba visszaérve azon gondolkozta, hogy... agyon kellene ütni, csak szenved, ki tudja milyen fájdalma van. nem bírtam magam meggyőzni, de felkeltem és a gyógyszeremből kevertem tejhez és adtam neki, keveset nyelhetett le, kicsit visszabugyborékozott.  nagyon szar volt. másnap délután elvittük állatorvoshoz. nem sok esélyt adott neki, kapott 3 szurit meg aztán egy csomószor beleszúrt valamilyen melegítő hatású oldatot, szegény tűrte. :( azt mondta a doki, hogy nem igen vannak fájdalmai, de kapott fájdalomcsillapítót is. ettől megnyugodtam. bővebben nem tudta megvizsgálni, mert nagyon le volt gyengülve. másnap már jobban volt kicsit, de még mindig nem tudott lefeküdni rendesen, meg nem is nagyon evett és nehéz volt a légzése ugyanúgy. utána mondta a doki, hogy csak pénteken vigyük vissza, ha addig nem romlik, mert mást nem tud vele kezdeni. de már péntekre elég jó bőrben volt, és mentünk vásárolni, ezért nem vittük vissza. igen, nagyon nagy fasz vagyok. ma, egy héttel a betegsége kezdetétől, már elég jól van. szaladni is láttam, de még lassan jár többnyire és kicsit esetlen, de már napok óta tud rendesen feküdni és a légzése is egyre jobb. még nem biztos, de úgy gondolom már rendbejön. a dokitól hazafelé a kosárból kilesegetett, és eldöntöttem, hogy ha túléli akkor majd viszem magammal utazni néha. :D

 

most ennyit írnék, kicsit volt már ehhez is kedvem, pedig még lenne mit. a pezsi cím is azért lett volna, de már elfáradtam. :D kocsi, jogsi, a koncert, levelezősdi, pozsgás... apa.

süti beállítások módosítása