Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
máj
26

2022.05.26.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 10:02 pm

elismerem!

 

elismerem, hogy kicsit elszaladt velem a ló az utóbbi időben álmodozás terén. pozsgással és levelezősdivel is. úgy gondolkozok mind a kettejükön, mintha lenne rá esély, hogy legyen belőle valami. XD DE!  gyakran eszembe jut a valóság, szóval nem vagyok elszállva. levelezősdivel hiába tök jó minden, túl kedves csak, de van barátja, ez csak barátság, pozsgással meg lehet nem is létezik az egész, meg amúgyis...

ma megvolt a második edzésem. fura volt. nem tudom honnan, vagy miből jött, de egy érzelmesen szexuális érzés kapott el, baszhatnék lite verzió XD, nem állt fel meg ilyesmi, nem gondoltam senkire, csak úgy jött az érzés. XD fura volt.

tegnap összeállt a fejemben egy táncfajta. a legutóbbi koncerten mellettünk táncolt egy csaj, de nem az ütemre, meg úgy nem illett oda az egész, de tegnap munka közben valahogy kattant az agyam és felfogtam. eddig csak az ütemre táncolást értettem, ismertem, ez pedig más. olyan, mintha a zenével a zene által közvetített érzésekkel folyna az ember. ma táncoltam is edzés előtt egy kicsit így. :D

mostanában nincs sírhatnékom, viszont érzem, hogy szükségem lenne már egy leeresztő napra. most elalvás előtt próbálom majd kicsit megélni.

most pár este tök jól, viccceskedve beszéltünk egy csomót levelezősdivel. élvezem. pozsgással "uncsibb", nem sokat vicceskedünk, néha keveset is beszél, de dolgokat küld. meg beszélünk, csak nem tudom. ma gondolkoztam ezen, hogy a legutóbbi telefonbeszélgetésünk is olyan izé volt. vannak csöndes részek benne, meg olyan... mondanom kell valamit érzés lengi be. szóval, hogy azt érzem, hogy nem igazán passzolunk, nem igazán van közös témánk. de emellé ott van az a hatalmas felhalmozott érzelmi batyu, amit iránta érzek, és valahogy abba minden nap kerül egy új dolog. ma mutatta pár régi alkotását és kurvajóóóóók. :) meg még reggel beszéltünk és nemrég kelhetett és írta, hogy a fiának csinálja épp a reggelit. és ez annyira tetszett. írtam neki, hogy ez zavaróan tetszik. kövi szünetben láttam a válaszát: akkor nem ír több ilyet. utána elmondtam neki, hogy de nekem ez tényleg tetszett. erre azt írta, hogy tuti nem, majd ha gyerekem lesz, akkor tudom ezt értékelni, blabla. itthon leírtam neki, hogy tetszik, hogy anyáskodik, erről ír, kicsit olyan, mintha ott lennék. :D meg, hogy nekem gyerekkoromban nem adtak reggelit, emiatt talán különösen tetszett, amit írt, most mindent nem tudok felidézni, de ez volt benne. :D

gyakran felmerül bennem a kérdés, hogy vajon nem-e ártok neki ezzel, hogy a bizonytalan érzéseimmel traktálom. ha nem velem beszélgetne, már lehet talált volna valaki mást, aki biztosan akarja.

annyit gondolkozok rajta, hogy a női munkatársam, akivel most együtt dolgozok, állandóan az ő nevén akarom szólítani. :D

kurvára szeretlek titeket köcsögök. :)

süti beállítások módosítása