Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
3

2022.07.03.

Címkék: szerelem X nemszar | Szerző: nananananana | 5:34 pm

cseresznyevirág

 

ma elbasztak kicsit. átment külön szobába, hogy csináljunk ezt-azt, de én nem gondoltam ró, hogy ő is csinálna valamit. és nagyon megsértettem. utána magyarázkodtam, hogy én nem is gondoltam, hogy ő esetleg nem csak beszélni akar, azt hittem csak feltartom. olyan hülye vagyok. :( csináltam valamit és lehet megbocsájtott, de nem ez a lényeg, hanem, hogy annyira bánom, hogy ilyen buta, hülye vagyok. :( pár naponta megbántom, nem direkt... :(

 

de ezt leszámítva kurvajól alakul, írhatnám mi megy, mikről beszélünk, mik történnek, de az túl felnőttes téma lenne. :D :P oh my... :D

tegnap elárultam ezt az egészet levelezősdinek. nem teljesen, csak nagyjából. és hát... XD szóba került az ő párkapcsolati dolga, nem írta le, de amit én írtam abból az derül ki, hogy eltaláltam mi van. :D kurvajó. és ráadásul nem is mondom kivel. whaaat? XD sssh! szóval ja, csak valaki használja, áltatja. ez még úgy akár nem is érdekelhetne. de bazdmeg, azt írja, lehet hagynia kellene ezt a "kapcsolatot". XDDDDDDDDDD JÓKOR MONDOD BAZDMEG! XD 

terveztem, hogy vele is találkozok még, de így, hogy pozsgással így állunk, nem akarom ezt elbaszni, majd később, ha már pozsgásnak nem jelent ez problémát. pedig már az is beugrott, hogy nem is kellene túltervezni, reggel megyek, este jövök, nem kerülne sokba. és ekkor megbeszélhetnénk ezeket a dolgokat. mármint én is mesélnék, ő is mesélne. :D 

most kicsit azt érzem, hogy nem lenne baj, ha meghalnék. mostanában elég jó a kedvem, boldog vagyok, de nem megy, annyira nehéz az emberi kapcsolatokat kezelni. olyan buta vagyok.

nem tudom miért, pozsgással ez a szerelmi rész fura. nem érzem olyannak, mint levelezősdi felé volt, de arra gondoltam lehet azért, mert az vágyakozás volt, ez pedig van. és talán ez van benne. mert imádom, szeretem, vágyok rá, sokat, szinte állandóan rá gondolok. :D és boldoggá tesz. néha ír olyanokat... hú bazdmeg. nem, nem szexisre gondolok, az érzelmi részére. én is szoktam, és úgy is érzem. egyikünk sem írta még le, de szerintem szerelmesek vagyunk már.

 

sírni van még mindig kedvem az elején említett dologtól, de megérkezett pozsgás messengeren, nem akarom itt hagyni. :D eléggé ráfüggtem.

ha minden jól megy július 19-20-21-22.-én találkozhatunk akár minden nap is. és lehet lesz amikor több órára is. hihetetlen, túlságosan hihetetlen.

süti beállítások módosítása