Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
11

Ahoj.

Sok lényeges dolog kimaradt, de nem, vagy csak alig éreztem készttetést az írkálásra. Volt árvíz, tv szereplés (akaratomon kívül XD), halál, családi események. De majd legközelebb. :D

Támadt egy ötletem, blogos, most, tegnap belekezdtem. És ha már azt csinálom, úgydöntöttem ezt is folytatom. Mondjuk ha nem átjáróházban laknék, lehet könnyebben valósulna meg ez is. Mindegy, majd legközelebb. :D


Sose volt példaképem, sosem akartam senkire hasonlítani, (külsőt leszámítva,) de eljött ennek is az ideje, Hari Sheldon-ra akarok hasonlítani. :D 

Sajnos csak kitalált személy, de létezhetne, a találmánya úgyszintén, ha nem is pont abban a formában, ahogy a regényben szerepel. Annyi zavar mondjuk az életében, hogy ha jól emlékszem nem volt csaja, bár, öreg (40-50 körül talán) korára lett és nem is akármilyen. Robotcsaj. Oppá. :D Az pedig a tökéletes társ. Két fő indokom van erre, az egyik, hogy nem jellemzik az emberi rossz tulajdonságok, a másik, hogy a robotnak mindig feszes a melle. XD Ez van na, szerintem ez is számít. :D Közben eszembejutott mégegy, testőrnek is jó. Igazam van ugye? Igen. :P

 

Írtam régebben, hogy fogyni akarok, ha nem akkor írom most. 132kg-ról indultam, de ez már egy hónap utáni állapot. Az eredményre rá egy hónapra 128kg voltam. Azóta inkább rá se álltam, mert többre, vagyis kevesebbre számítotam. :D De tartottam magam. Viszont az utóbbi 1-2 hétben elbuktam, minden nap, de, ma is, de most ismét visszatérek. :D Viszont ami jobban ösztönöz, az az elért eredmény. Májusban kezdtem, augusztus végén pedig felpróbáltam pár régi cuccom. Májusban 68as farmer volt kényelmes. Mostmár a 62est is nyugottan felvehetem. Szeretnék 58-56 netalántán 54 környékéig eljutni, akkor már kommersz cuccokat is fel tudnék venni. :D

Majd egyszer. :D

 

süti beállítások módosítása