Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
11

2010. november 11.

Címkék: zene game semmi mozgókép | Szerző: nananananana | 11:33 pm

Elengedtem az első "lovat".

Lemerült az elem a kontrollerben, kár. Mert? Sok (10+) év után beleszerettem a verekedős játékokba, vagyis talán csak egybe, a Tekken 6-ba, illetve lehet a Fight Night Round 4-be.

Tekken 6:

 Fight Night Round 4:

 

Illetve, akkor ez a mai post legyen ilyen, videóbeszúrósdis. :D

 

Ezen egyszer majdnem besírtam:

Mostanában többször is meghallgattam, nagyon tetszik:

Jep jep, agymenős agypihentető:

Az old school hip hop -ot mostanában fedeztem fel magamnak, pro:

Nagyon bejövős szám, nemtudom miért nincsenek a jó magyar zenék promótálva, csak a külföldi szart nyomja minden, hihetetlen milyen jóból hagyják ki a zacskó népet:

Ezek voltak a mostani kiskedvenceim, meg még az alanti:

 

Elképesztő, fura, hihetetlen, nyugodt, pihentető:

Kurvára elgondolkodtató és egyben lesúlytó:

 

Már vagy második napja semmit sem csináltam, pedig terveztem, de majd legközelebb, aka holnap. :D

Este a cicavirággal nagyon szórakoztunk, hihetetlen egy macska, majd egyszer ha lesz rá eszközöm, teszek fel róla videót, beszarás milyen vicces, meg cuki. :D

 

 

süti beállítások módosítása