Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
máj
18

2015. május 18.

Címkék: kudarc cica tervek | Szerző: nananananana | 11:02 pm

shame-on-you_1.jpg

Már megint. Többször is volt összefüggő szabadidőm már, de mindig elbaszom. Volt kb. 2 hónapom, amikor azt csinálhattam volna, amit akarok. Amit mindig eltervezek, sőt most to-do appal csináltam tervet is. Bevált? Pár napig, amíg tetszett, de meguntam, elhagytan, leszartam.

Most megint vége a nyugis időszaknak, mehetek a "hazát szolgálni" (mert a munkahelyre még mindig nem vesznek vissza). Ez talán a legszebb leírása a dolognak. XD A gáz az ezzel, hogy csak itthoni vagy normális ruhám van, olyan, amivel közmunkás lehetnék nincs. Tehát ha egyedül élnék, akkor a havi 23k-ből kellene most egy munkásnadrágot és pár pólót vennem, ami 10k-re jött ki. Mást nem kell szerencsére. Oké, ez részben az én hibám, mert ruhára keveset költök, ellenben az egyszerkellmegvenniutánaszórakoztatelektronikára sokat. Vagy nem is sokat, csak többet mint tehetném kellene tennem), asszem. Telefonom 40k, ami nem tünik soknak, de teljesítményben s3<teljesítmény>s4 körül van, és 5.5-ös a kijelzője, igen, ezekből kiderül, hogy kínai. Lenovo, szóval nem szutyok. :P Gépem ha most kellene megvenni egyben, 250-270 körül lenne monitorostól. Ez sem nagy összeg, de azért jelentős. Ami mehetett volna ilyen dolgokra is. Na de mindeközben....

Most néztem a leveleimet, délutántól nem volt rá időm, és bumm, kibaszott jó hír. Macska 2 szült, vagy nem hagyja meg őket, vagy szólni kell valakinek, hogy... és már lassan érlelődött is a dolog, de próbacseresznye, mivel fajtatiszta az anya (az apa kétes (=akármikeverék) XD) hátha kellene valakinek ingyen. Feltettem ma őket több helyre és most mikor beléptem emailre, láttam, hogy írt valaki. Megnézem. Kell neki egy. Nézen fent az üzeneteknél. 6db másik üzenet is jött. OMGOMGOMGOMGOMG! Többen is ítak, hogy érdekelné őket, elméletileg egy másik érdeklődővel együtt már a macskák számának a duplája az, akinek kellene. OFC ez még nem biztos, holnap letisztázom mindenkivel, hogy mit jelent az, hogy félfajtatiszta, képeket kell még csinálni, meg megbizonyosodni, hogy nem cicakedvelő 10-12 évesek írnak a szüleik beleeggyezése nélkül. :D De ha egy nap alatt ennyien érdeklődtek, hátha lesznek még többen is, és akkor tuti, hogy gazdára találnak. Mondjuki még félek az elszakadástól, de remélem kisebb traumát okoz, mint amikor nem ilyen volt a helyzet. Cica 3-at mondjuk nagyon nehezen adtam volna oda bárkinek is, mert nem akarom, hogy szadista/állatot tárgynak tekintő/elnyomott akarnok/stb. vigye el, ha már él, ne szenvedésből álljon az. Hú de örülök most ennek. :DDDDDDDDDD

 

 

Remélem holnap minden okés lesz, még nem izgulok, majd reggel. :D

Most pedig beiktatok egy nagyon durva, de... új cimkék, siker, kudarc. Csak, hogy insta rosszabb kedvem lehessen bármikor. :D

süti beállítások módosítása