Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
12

2015. augusztus 12.

Címkék: kudarc egészség | Szerző: nananananana | 11:47 pm

Nem borítottam a bilit, nem volt rá alkalom. (Nagyon rossz alkalomkiválasztó képességem van amúgy.:D) Holnap még lehet belőle valami mondjuk, de nemtudom. :D

Valami réggebbi postot olvastam és feltünt, hogy felülésekről volt szó benne, hát az is jól abbamaradt, mint ahogy a pár hete említett programnak is a használata. Nana! Mi lesz így? Már megint kurvára semmi. Ó! Ó! Kicsit apropója is van a dolognak. Eszembe jutott, hogy meg kellene mérnem a súlyom, már rég mértem. És olyat láttam, amit már legalább 10 éve nem. :D Talán több. Nem vagyok/voltam rettenetesen kövér sosem, de 8.-tól volt feleslegem. Középiskola elsőben 104 kiló voltam, 7.-ben 70-80 között, és a két mérés között volt a baleset ugye. Nem mentség, ezerszer le lehetett volna dolgozni, csak csak csak! :D A szégyellem, de akkor is örömforrás dolog pedig, amit mutatott a mérleg, 120 alatt volt valamivel, bár már kaja után, majd holnap reggel wczés után megnézem mégegyszer. :D De ebben az a "durva", hogy most először vagy 10 éve nem fordult át a 125-ön. Jó ezt csak az értheti, aki volt kövér, vagy most is az. Az a kis geci mutató, mindig, mindig csak megaláz. Örülök neki, hátha valami folyamat eleje. :D (((Hátha vastagbélrák, és nem szívódnak fel a dolgok, meg az úgyis mindent megold. XD)) (Még mindig nincs jó kedvem.))A probléma, hogy a munka teszi, szóval... ??? Igen... ilyen nehéz a munka. :D De szenvedj kis geci, ha nem vagy képes az agyad használni. Minden nap.

fuck_you_1.jpg

süti beállítások módosítása