Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
17

2015. november 17.

Címkék: munka én kudarc emberek | Szerző: nananananana | 8:23 pm
- Cső! o/
- Cső! \o
- Megint itt?
- Jep.

Nincs kedvem egy ideje írni, mert akkor gondolkozni kell. :D De ma már elkezdtem válaszolgatni, és akkor már ez sem maradhat ki. Mondjuk ez csak kifelé igaz, amúgy szoktam beszélgetni azokkal, akikkel akarok, csak introvertált vagyok. :D Van egy kép, meg is keresem...

axgwwqw_700b.jpg

Na hasonló módon működök én is. :D Fantasztikus beszélgetéseket folytatok, sokat nevetünk, de ez legtöbbször csak fejben játszódik le. :D

Mostanában nyugodtabb a világom, eléldegélek, de még mindigy csak létezek, nem élek. Kövi hónapban szülinap, a fél éve tervezett "szabad napom" elmarad, mostmár biztos. És idén is nagyon csalódott leszek magamban születésnapkor. Bár lenne rá mentségem. :D Vagyis inkább ne, mert az szarabb élet lenne a mostaninál is. :D Munkahelyi kapcsolatokban azthiszem szintet léptem,de lehet csak úgy tünik.

Ó tényleg, szerintem nem is írtam azóta... jaja, megnéztem, csak vázlatban írtam le... lassan két hónapja megkaptam az eddigi legnagyobb esélyt arra, hogy változtassak a dolgokon, de még most sem éltem vele. Androidos dologgal tervezem ugye a szabadulásom és mit ad isten, volt bundleben a gamemaker studio és az android modul. Erre vágytam, ezzel olyan egyszerű lesz majd. És faszt. Annyit csináltam csak, hogy a tutorialvideókat megnéztem, de még mai napig nem kezdtem hozzá semmihez. Sőt legtöbb nap már fel sem merül bennem, hogy kellene valamit csinálni.

A heteket pedig már egyre gyorsabban telőnek érzem. Nyáron napi időutazással kezdtem, hogy most érkeztem munkába, nyugalom, majd eljön a 3 óra is és akkor vége az aznapi szenvedésnek, lehet hazamenni. Ez mára, ma hétfő van, és mindjárt itt a péntekbe ment át. :D De kb. működik is, csak a probléma, hogy a hétvége is csak elszáguld mellettem.

Ennyit bírtam kipréselni most magamból, folyt. köv.

 

kiskoromban meséknél de utáltam ezt. folyt. köv. :@

 

süti beállítások módosítása