Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
20

2020. szeptember 19.

Címkék: semmi | Szerző: nananananana | 1:36 am

kurvára kemény vagyok!

 

rendhagyó bejegyzés gyün! :D

21:56 most elkezdtem folytatni a levélre válaszolást, közben boy harshert hallgatok, ami lassan hallgathatatlan szintre lép, mert legyilkol. és közben ide is írok.

00:55 bazdmeg lassan egy órája gondolkozok egy normális válaszon. mármint egy db kérdésre. XD nehéz elmagyarázni, hogy miért jó valami, ha nem mondhatom el, hogy miért jó. :D olyan, mintha repedezne fel a burkom és szivárogna ki az igazság, de azt nem szabad engedni, ezért tömködöm vissza mindig a réseket és közben remélem, hogy ami kijut abból nem lesz probléma.

01:10 feladtam. majd alvás után hátha eszembe jut valami. jelenleg úgy van félbehagyva, hogy elfogó pályán van egy beismeréssel. :D most ide is mást akartam írni inkább, de basszus, legalább itt hagy legyek őszinte. :D

csak lenne már vége ennek az egésznek.

ma az jutott eszembe, hogy tönkreteszem azokat a zenéket, amiket szinte nem bírok meghallgatni, de nagyon tetszenek. nem akarom leírni, hogy mivel, de most egy zenével kipróbálom. ilyen pavlovi módszerre kell gondolni. :D

a kellemetlen dolgok erőltetése még jó dolgot is okozhat, ezt is kiprószálom.

 

 

süti beállítások módosítása