Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb
7

2021. február 7.

Címkék: semmi x szar | Szerző: nananananana | 9:34 pm

mindenre alkalmatlan

 

eltelt a hétvége megint. tegnap nem csináltam semmit, kimostam, meg pizzát, de az lófasz, nem sütöttem, pedig akartam, már hetek óta. ma voltunk nagybevásárolni, el is ment vele a nap. hétköznap nincs erőm, kedvem semmihez, sosem fogok semerre haladni. 40 meg 50 évesen is ugyanezeket a dolgokat fogom leírni.

buzi netlixen jött ajánlóba egy film, you got a mail. érted? YOU GOT A MAIL! hogy a kurva anyjáért? mé? régen már láttam, de annyira emlékeztem csak, hogy majd rácsodálkoznak, hogy ja te vagy az?! :D elkezdtem nézni és az a két fasz egymással levelezik, úgy, hogy nem tudják ki kicsoda. 10-15 perc után kikapcsoltam. :D nem bírtam látni. kicsit hasonlónak képzeltem az én esetem is, de a valóság meg az, hogy inkább csak szánalomból ír vissza, ha egyáltalán visszaír. DE nem hibáztatom érte, egy unalmas senki vagyok. és a héten azon gondolkoztam, hogy majd én is jól megírom a levelem, de most hétvégén megint ott tartok, hogy nem, minek, úgysem érdekli.

ma voltunk bevásárolni és néztem a párokat, jó csaj, jó pasival, elegáns ruhában, rengeteg fiatal pár,voltak akik gyerekkel... én meg arra is alkalmatlan vagyok, hogy a kajáldában rendeljek valamit. mióta hazaértünk meg csak zabálok. a fogyás meg nem halad, ugyan miért? nem csináltam semmit a hétvégén, ugyan miért nem haladok előre semmivel? egy unalmas dagadt ostoba gyökér vagyok, ugyan miért nem érdeklődik irántam senki?

nem értem miért kell ezt az életben maradást erőltetni? csak ki kellene lépni egy arra járó kamion elé és nincs több probléma. szoktam erre gondolni hazafelé menet mindig, egy forgalmas úton kell átkelni. :D gusztustalan, ahogy most meg sajnáltatom magam, mintha nem én tehetnék mindenről és nem lenne lehetőségem ezen változtatni. de most eltervezem, hogyan kellene, holnap hazajövök munkából és örülök, ha a gép előtt lehetek, nyugalomban.

ahhoz képest, hogy azt terveztem hét közben, hogy majd belépek egy másik accommal egy klánba és ott a discordon majd kifordítom magam és exxtrovertált leszek, meg nagyszájú, ez nem valósult meg nyilván, plussz inkább az van, hogy már minden nap sírhatnékkom van. :D

süti beállítások módosítása