Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
máj
2

2021. május 2.

Címkék: semmi | Szerző: nananananana | 1:14 am

game and performance 

 

túl vagyok az első dolgozós hetemen a vírus kiheverése után. fos volt-e? JA! túlórázás volt végig, ami nekem 14 órát jelent, kicsit becsicskultam és figyelmetlen is voltam, amiből baj lett, de nem nagy illetve nem csak én nem figyeltem  oda. nincs kár, (még) nem is basztak le, de egy fél napig éreztem, hogy ég az arcom. és már rég néztem/hallgattam meg a depressziós videót, talán ezért, de inkább mert már volt időm gondolkodni, álmodni, megint volt pár nehezebb pillanatom, de (még) csak a levelezősdi miatt. :D és a következő héten már erre is rá kell néznem megint. jó ez így, hogy nem minden nap csinálom, de így az az egy nap, amikor ránézek, az még nehezebb.

abbahagytam a rajzolást, de nagyon, és mióta megvan a bicó, még csak egyszer használtam kerékpározásra. abbahagytam a tanulást is. és ugye a túlóra miatt edzeni sem volt időm-erőm. de most még nem problémázok. :)

idén kaptunk béremelést, nem sokat, de gyanúsan annyit, hogy az előző évhez képest megengedhessek egy előfizetésest telefont. :D még nem volt ilyenem, és már bánom is, hogy megcsináltam, egy hangyafasznyit kisebb a telefon, mint az előző és nagyon kicsinek tűnik emiatt. :D korlátlan net és beszéd-es csomag, amit azért akartam, mert tervezem, hogy idén elmegyek ide meg oda, telefont nem akartam, de a videózás miatt azért jól jött volna, nameg az előfizetés miatt van készülékkedvezmény... ezekkel beszéltem rá magam. :D de ha nem fogok utazni, akkor semmi értelme nem volt. remélem ez is mozgató erő lesz, bár biciklizni sem merek elmenni még... XD

még fényképezőgép kell, meg ruházat és készen vagyok elméletileg az utazásosdira. a fényképezőgép a cryptóktól függ, mert a betegség miatt kiesik egy csomó pénz, a ruházat meg következő héten megoldódik. még fogalmam sincs, hogy hova megyek. XD

nem terveztem írni, csak valamiért jött a dolog. 

süti beállítások módosítása