Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jún
6

2022.06.06.

Címkék: miafasz?XD | Szerző: nananananana | 9:58 pm

megőrülhettem.

 

a 4.-eit most aktiváltam, de csak félig volt kész, nem is tudom mit akartam írni, mert csak volt még valami. XD

nos a mostanában történő dolgoknak nem igazán van racionális magyarázata. mármint, hogy ezek tényleg megtörténnek. tegnap beszéltünk fél órát telefonon és nagyon fura volt, mert jól ment. illetve kicsit sajnálom, de nagyon elszexualizálódott a beszélgetésünk. XD olyan képeket küld, meg én is, hogy valószínűnek tartom, hogy megőrültem és ez meg sem történik. másnak lehet ez átlagos dolog, nekem viszont új, tetszik. :D

fura. csak magamban a szokásos módon persze, hogy álmodoztam arról, hogy szexelnék vele. de most, hogy már akár meg is történhet, nagyon fura erre gondolni. a faszom meg majd egész nap áll. XD

a viselkedésem is nagyon elszabadult. :D mutatott egy ruhát, egy bábún volt, hogy ez tetszene-e. és azt írtam rá:

bocs a kifejezésért, de ebben nagyon megbasználak. le se kell vedd.

gondoltam túlmentem a határon, de ezt éreztem. :D erre azt írta, hogy: tetszik az új "nanananana". 

én meg magamban wtf?! XD

a telefonbeszélgetés szövegére nem emlékszek már teljesen, de a találkáról is szó volt. és szimulálhattam végre a "szerelmeskedést", ágyon feküdtem, forgolódtam, helyezkedtem beszélgetés közben. :D

hülyeségből tettem ki ide a 18+ -os korhatáros izét, de simán kellene. a blogra. :D

fura az egész. nem tudom mi lesz belőle, meg egyáltalán összejön-e... csalódott leszek ha nem, de már ami eddig történt is kurvajó volt.

előkerült "végre" egy probléma is. :D kicsit sokat beszéltünk, a férje kérdezte, hol van, a miértjét nem akarom leírni, nem volt vészes, de ilyenre nem is gondoltam eddig. ma mondtam is neki, hogy okosabban kell csinálni. ha elfelejtettük volna, nincs igazi házassága, vissza kell olvasni és kiderül.

hát... majd meglátjuk idővel mi lesz, vagy sírós posztom lesz, vagy úristenezős. XD ez most ilyen összevissza lett, de cikázik az agyam. :D

 

süti beállítások módosítása