Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
19

2010. április 19.

Címkék: vers semmi | Szerző: nananananana | 11:55 pm

Hallottátok mi volt a tvben? Hogy mi? Hát, hogy a madár az ász. Jóestét. Az egész napomat ez járta át. Más nem is történt. Megint sokat esett. Végigvittem a Jackass -t. Ollé.

Ncore-on találtam pár jó könyvet, pszihoizések, az ilyeneket nagyon szeretem, olyan mintha másba látnál. A hazudj ha tudsz és a mentalista is kedvenc sorozataim, bár nem tanulással néztem, de jólettvolna. Holnap úgydöntöttem olvasok. Vagyis elkezdek újra, acsudiba már rég alig olvasok. Ha tehetném, megállítanám az időt és évekig csak olvasnék, meg azért lenne más is csak az lenne a napi8óramunka. :D Annyi dolog van leírva, annyi érdekesség, annyi tudás, hogy idegesít a tudat, mindet nem lehet elolvasni.

 

Álmos lettem, hajdahada haja ja,

lefeküdök az ágyamba hajaja,

holnap korán kelek,

majd olvasni kezdek,

kitágitom az agyamat,

közben teletömöm a pocimat,

nézek majd még mozgóképet,

látom majd a sürgő-forgó népet.

 

 

süti beállítások módosítása