Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
9

2015. szeptember 9.

Címkék: álom semmi | Szerző: nananananana | 8:51 pm

Nemtudtam mit hallgassak, nem volt most semmihez kedvem, hát beraktam a beach house-t. Majd sorbaállok pofonért. :D Nincs jó kedvem, ez a zene pedig ilyenkor még lök a semmi felé. Vagy mert annyira szomorú vagy mert annyira szuper. Akartam már egy "milyen zenéket szoktam hallgatni" bejegyzést, de sok meló lenne, ezért halogatom.

Ma reggel megint úgy ébredtem, hogy emlékeztem, mit álmodtam, de már az is csak elbaszta a kedvem. Hogyhogyhogyhogyhogy lehet ez? Tudatosan kibaszok magammal az oké, de, hogy még az álmaim is kínozzanak? Szokásos borzasztó fajta álom, most általános iskolai szerelmem (plátóiplátóiplátói ofc) ültünk egymás mellett és a körmét kellett volna bekenni egy krémmel, amitől megnőtt volna szépre, amit azután ki kellett volna lakkozni (WéTéeF? XD), de nem mertem hozzáérni, sőt hozzá sem szólni. Bónuszként egy másik volt osztálytársammal autóztunk, trabanttal, visszafelé, a patakparton, ami fizikailag képtelenség, de átszerkesztődött a hely, ügyesen meg lett oldva, gg agy. :D

süti beállítások módosítása