Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
16

2020. szeptember 16.

Címkék: kudarc x szar | Szerző: nananananana | 9:33 pm

bence is back

 

háh, végre szeptember van. nem is tudom, mikor volt utoljára ennyire enyhe a nyár. na de ki is az a bence, hol volt és miért jött vissza. eksüeli, ez az első eredeti nevén nevezett valaki itt, legalább ketten ismerik is így név szerint, anya és tesóm. nem emlékszem, hogy itt bemutattam-e már, de akkor most gyorsan, bence a hasam. fogyogattam-fogyogattam, de egy dőzsölős hónap után mérekezve szeptemberben, hát, +1 kiló, at least!. :(((((( nyíííííh. azóta is zabálok néha. mármint, most két napja igazából már múltidő. olyan jó, megnyugtató, örömmel eltöltő a zabálás, és annyira szükségem volt rá. mert mindig minden szar. ja, meg az edzés is néha kimaradt. a legjobb és egyben a legrosszabb dolog mostanában ez a kurva levelezősdi volt, hogy a faszért vagyok ilyen hülye és miért kezdek ilyenbe? szétfosódott a kedvem, nem írok vissza senkinek, zabálok és a "fórumot" is kerülöm. de már két napja próbálok nem zabálni és ma már írtam is valakinek, és holnap fellépek a fórumra is. mi rossz történhet? a legrosszabb, hogy nem kaptam levelet, a kicsivel rosszabb, hogy kaptam. és el fogom majd olvasni, és akkor a péntekem fos lesz, meg kezdődik minden elölről. mert mostanában, ha nem is teljesen, de egész jól állok a nemrágondolással. írom ezt úgy, hogy ma is volt 1-2 nyomorult órám. de semmi értelme, lehetetlen szcenáriókat futtatok. amik nem is kellemesek. most fürdés után az jutott eszembe, hogy holnap lemegyek kutyába és amikor jönnek a kellemetlen gondolatok, elkezdek majd könyörögni a belső hangnak, hogy ne tegye már ezt velem. :DDDDD

a belső hang, akinek mindig mindenben igaza van és ez nem jó, mert rossz véleménnyel van rólam, ami teljesen igaz, egy szar fos nyomorult geci vagyok. bár az igazság fáj, de legalább igaz, és csak ez számít. *puszi*

a tavalyi nyomorult macskaelpusztulós év után nem  is tűnt fel, hogy mennyire "nyugodt" az élet macskák nélkül. nincs miért plusszban izgulni. igen, nincs is meg az a minimális "szeretet" amit kaptam, adhattam, de inkább ne legyen semmi, mint az állandó félelem a bajtól. és most meg a szomszédék gyökér macskája idefialt, sokáig nem törődtem velük, de múlt héten elkezdtem szelídíteni őket, ízipízi, kaját adok neki, ottmaradok, simi-simi és már nyertem is, ma a harmadik kismacska is odajött és megsimogattam. fura. mert tesómék macskáját még nem simogattam meg, nem akarok érzelmileg kötődni hozzá, ezeket pedig igen és ami még fura, hogy nem érzek semmit. úgy simogatom őket, mint egy robot. ó. mint egy pszichopata. :D kaja meg simi kell nekik és akkor szelídek lesznek és fel lehet tenni hirdetést róluk és elviszik őket. remélem. de az anyjuk minimum itt marad. a kurva isten bassza meg.

ez az augusztus 13.-as dolog nem megy. nem jobb semmi. de nem is teszek érte. annyira terveztem, hogy megyek majd egy hétre meditálni, de abból sem lesz semmi. pénz volna, de nem merek belevágni. rip te nyomorult geci.

hallgatok podcastokat és tök jók. csak mellékesen okoznak szorongást, mert olyan ügyesek, talpraesettek, okosak és pedig nem. annyival jobbak tőlem.  kettő tech-es van, azokat nagyjából nyugodtan tudom hallgatni, de mellette van pár... emberi, emberibb témájú is, amik nagyon tetszenek, de alig merem elindítani őket, mert félek, szorongok, hogy mit fogok hallani. párkapcsolatokról főleg ha az fiatalkori, teljesen tönkremegyek. iskola témától szintén.

megyek olvasni, amit szintén abbahagytam. bocs blog, hogy mindig ilyen nyomorultság van csak, jobb "gazdát" érdemelnél. :D

süti beállítások módosítása