Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
18

2021. április 18.

Címkék: level.up | Szerző: nananananana | 2:29 am

én megmondtam

 

201910012010.png

 

elkaptam a covidot ugye, de az első pár napot leszámítva, amikor még nem is tudtam, hogy az a bajom, tök jól vagyok. kicsit ferde a statisztikai hozzáállásom, de mivel eddig mindent túléltem, így valósnak tűnik, hogy nagyon sokáig fogok élni. :D elpusztíthatatlan vagyok. az élet iróniája, hogy közben pont arra vágyok, hogy meghaljak. :D mármint nagyjából úgy gondolom, már nem a depresszió miatt, csak úgy meh, annyi dologért kell küzdeni és úgysem igen sikerül semmi, átlagos fos élethez meg nincs kedvem. nem tudom, nem feltétlenül akarok meghalni, de nem is zavarna. mivel itthon vagyok, semmit nem csinálok szinte, viszont ennek megvan az az előnye is, hogy a levelezősdire sem igen gondolok, ugye "nincs időm" gondolkodni. :D ha néha mégis, akkor mivel itthon vagyok, ütögethetem az oldalam, hogy NAH, MI ITT EZT NEM CSINÁLJUK, TESSÉK MÁSRA GONDOLNI!

annyi szerencsém van, hogy következő héttől már egyedül is leszek itthon, mert eddig anyával és ez teljesen megbénított. nem bírom elviselni.

na de ez mind mindegy, most hirtelen jött az ötlet, hogy írni akarok ide. már sokszor gondolkoztam ezen és úgy érzem lassan megszületik a változás belőle. mindig próbáltam úgy állni a dolgokhoz, hogy az másoknak is jó legyen, esetleg jobb mint nekem, extrém nice guy-ként viselkedni, szeretném azt hinni, hogy azért mert "jó" ember vagyok de részben biztos azért is, mert azt akarom, hogy mindenki kedveljen. már sok videót néztem erről, hogy nem szabad nice guynak lenni, illetve már volt, hogy magamban is eldöntöttem, hogy próbáljak már úgy viselkedni, hogy én legyek az első, az én érdekem számítson, de nem igazán ment eddig. de most ebben a pillanatban... nem... dühös vagyok. szóval arra az elhatározásra jutottam, hogy teret engedek a rosszabbik énemnek. ez nem azt jelenti, hogy mostantól gyilkolni fogok, meg hazudozni, meg csalni, lopni, csak annyit, hogy igazodok az emberekhez, a társadalomhoz és szakítok az én idealista világnézetemmel és az eszerinti viselkedésemmel. illetve a gátlásosságom felszámolása még a cél. az talán még nehezebb lesz. :D legalábbis megpróbálok. XD lehet csak hirtelen ötlet és holnapra minden visszaáll a régi kerékvágásba.

tehát a mai naptól datálódik a lelkemben a gonosz magvának elvetése. XDDDDDDDDDD ha valamit túl rosszul csinálnék és könyv lesz belőle, eddig ártatlan voltam kedves író, és ha kicsit elszaladt velem a ló, hát elnézést, nem így terveztem. XD

 

süti beállítások módosítása