Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
máj
5

2010. május 5.

Címkék: munka okos | Szerző: nananananana | 9:45 pm

Munka, ma is árkolás, unalmas, kecire sütött a nap, de volt egy nagy zuhi is. Nagyon elfáradtam és rossz volt eső után dolgozni.
Délután haverom hívott, menyjek a gépszerzésben segíteni. Amit kiválasztott, az ott szervergép volt, elmondta az eladó, hogy mi is volt a szerepe és kérdezte, hogy attól még menni fog-e a többi. Én nyugodtan mondtam, hogy ja. Aztmondja töröljünk le róla mindent, mert vannak rajta céges dolgok. Jólvan, bekapcs. Már neki is kezdenék, amikor látom a tálcán az ikonoknál, hogy eh, mysql szerver. Minekez, az eladó sík az ilyen dolgokhoz. Aztán mondom neki, hogy ezen van egy adatbázisszerver, nem-e lehet, hogy ezen van minden céges adat? Aztmondja felhívja a rendszergazdát. Hát majdnem elszállt minden adatuk. XD Ha nem kellett volna egy dvdírót átszerelni és én nem megyek el ezt megtenni, akkor lett volna szívás. Így visszagondolva kaphattam volna egy hú bazdmeg, dejó, hogy észrevettedet. :D
 

süti beállítások módosítása