Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
18

Pro-Ana

 

Hát nem. Tegnap... úgydöntöttem már régebben, hogy jólenne főtémázni, hát majd már most! ... este elég sokat ettem, ezért úgy döntöttem, ma nem eszek. Már kétszer csináltam ilyet, vagy 2-3 éve. De most meguntam, dél felé mentem boltolni. XD Majd legközelebb, holnap nem, mert ha minden jólmegy, chilis-bab lesz, azmeg egy újkori kedvencem.

Hogy egy soha senkit nem érdeklő dolgot említsek, ma feltettem a winhetet, eddig mindig xp volt, de most, hogy lehetőségem van rá, feltettem, nagyon tetszik, olyan, amilyen az ubuntu xgl-el, jó nempont, de arrafelé tendál. :D

Új CÉL: megcsinálni 1000 (ezer) felülést egyszerre, tisztára tetszik, hogy érzem a hasamban az izmot. Ma meg tudtam csinálni egyszerre 25-öt, WOOOOOAAAAHH! Meg jólenne vagy 100 fekvőtámasz, kb. 3-at bírok. XD

Na új cimke: CÉLOK :D

Durva, durva, durva. Nem szántszándékkal tettem. Ma olvastam horoszkópban, hogy sok dolgot akarok, meg célok lennének, meg napi lista. A napi lista már él egy ideje, a célok meg most körvonalazódik. Szereztem egy programot, lényegében olyasmit lehet vele csinálni, mint egy folyamatábra, és azzal meg akarom tervezni az életutam. Aszt' majd lesz valahogy. Egy vezető kellene, egy másik én aki csak vezet. Mert magamtól a magam szabályait sem nagyon tartom be, azmeg basztatna mindig, hogy "csinádd kötsög!".

Közben beugrott, hogy van egy tervek cimke, de az a nagyravágyó, már-már beteljesíthetetlen célokat tartalmazza.

Minap néztem boxot, nemszoktam, nemszeretem, de már lehet fogom. Bár a nascart és az nflt is szeretem, de valahogy nem sikerül néznem. :D Tiszta jó volt, második menetben majdnem szarráverte a néger a mexikói csávót, az meg bedühödött, megőrült, asszem 10 menet volt, végig ő volt fölényben, a néger csak niggerkedett. Én ezt nem találom sértő szónak, én (magamban) azt a jelentést társítottam neki, hogy keménykedő, harcias, csicska, gyenge, fosos, yo-yo man, és ez a néger tökre ezt csinálta. :D Verekedett, de amint felülkerekedtek rajta a másik, csak védekezett, szinte nulla támadás volt az utolsó 1-2 menetig. És ő nyert, á mondom lehetetlen. Ottis fújjogtak. Eddig veretlen volt, az is maradt. A mexikói nem tünt izmosnak, úgyértem simán bele merne kötni az ember és mégis ütött olyankat, hogy basszameg. XD Ja igen, a niggerkedetthez, amikor még fölényben volt, a 2. menet végéig, ütött, de olyan összevissza, mint a csajbunyó. :D

Boxoló is szivesen lennék, lettem volna. Tiszta jó lehet, bár ha boxolnék, lehet nem lennének bennem az indulatok és akkor nem akarnék boxolni. :D Amúgy annyira durva, a box egy sport. A verekedés. Bazdmeg, ha úgy nézi az ember, egy tiszta durva, agresszív, civilizálatlan dolog, amit az emberek szeretnek. Szeretik azt nézni, ahogy verekednek a faj egyedei. Nekem durva. :D

Amúgy csak játszogattam (mirrors edge-left4dead), filmeztem (the losers) és nmagról válogattam, lévén tegnap megjöttek a dvdk éshát jóideje nem tudtam frissíteni az "adatbázist". :D

Amint lehetőségem lesz rá, váltok, mert váltani kell. Blurayre. Tegnap gondolkodtam egy kicsit, hogy van a 200db-os koffer. Abba dvdből durván 860GB fér. Blurayből meg 5 tera. XD És akkor nézzük úgy, hogy 5 tera az 5 és fél koffernyi dvd. Máris milyen helytakarékos a dolog. :D Csak az a baj, hogy majdnem dupla annyi a GB egységnyi ára. :S A HDD azért nem játszik, mert hiba esetén minden veszik, lejátszóból olyan kellene ami, meg minden, a lényeg, hogy meggyőztem magam, hogy a BD a jobb választás. :D Aviból egy BD lemezre közel 20 film fér, a dvdre meg jó ha 4, mert már többnyire 1.3GB-1.4GB körüliek a filmek, sőt elég sok a BDrip (akár 720p-s is) amikmeg már nagyon szépek, és bár 2GB+ a méretük de még ígyis jobbak, mint az egy lemez/film. :D Hát ez bizony csúnyán warez téma. XD De én ezt csak hallottam, meg a googléban láttam, mert fél órára ki volt kapcsolva a parent controll. XD

süti beállítások módosítása