Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
18

2020. szeptember 18.

Címkék: egészség x szar | Szerző: nananananana | 11:25 pm

LOOP A LOOPBAN

 

szóval akkor elkezdtem tegnap estétől a levelezősdivel törődni. ffffffffff. úgy is lett, ahogy vártam, kb. egész nap ezen gondolkoztam. még podcastot sem tettem be. hogy nem unom meg? :D nem tudom. most elkezdtem válaszolni, de már későre jár és eddig a kevésbé kellemetlen részeken vagyok túl, majd holnap az erős nanacsi majd válaszol a felkavaró részekre. ú de szar lesz. 

szóval visszarázódtam a fogyásba megint. eldöntöttem, hogy idén nem veszek édességet és rágcsát. úgysem fog menni, de próbálkozok. azóta mi van? folyamatosan kapom ezeket a dolgokat. először anyum hozott, pedig már rég volt ilyen, ma pedig munkatársam is. nem is értem miért, csak valamit "adtam" neki, de teljesen lényegtelen és utálom is azt a faszt és úgy gondolom ő sem néz sokba engem. nem értem miért hozta. de kitettem itthon az asztalra, előbb is szemeztem vele, kivi vagyok, meddig marad meg. mert ha nincs itthon, akkor úgy könnyű nem enni, de ha itt van egy karnyújtásnyira a csokika, akkor már kell hozzá akaraterő, hogy ne egyem meg. :D úgyis az lesz majd, hogy csak egy kockát, vagy olyan szar kedvem lesz, hogy szarok bele az egész világba és ennem "kell" majd.

ma zseniális ötletem támadt. bántani szeretném magam, de mindennek nyoma van, nem kivitelezhetőek. az, hogy a falba verem a kezem sem mindig lehetséges és néha abban is szünetet kell tartani. nade, nem olyan régen vettünk barkácsolós tűzőgépet... XD nem mondom, hogy ki fogom próbálni, de eszembe jutott, hogy azzal lehetne belső fájdalmat kintivé konvertálni.

 asszem van egy zsírcsomóm. borsónyi, a hasam alatt. már talán több mint egy hónapja, először azt hittem pattanás, de nem tűnt el. tegnap arra gondoltam, hogy akkor lehet rák. érdekes mód, kicsit megijedtem ettől. mert más az, hogy úgy gondolom, hogy leszarnám, hogy ha rákos vagyok, sőt, majd miket csinálok akkor, meg más az, amikor lehet, hogy rákos vagyok. remélem nem rák, de majd kiderül. :D

 

csinálhatnék levelezősdis címkét, de félek, hogy nagyon gyorsan emelkedne a száma. :D

köszönöm kedves blog, hogy megoszthattam veled ezeket. ha te nem lennél nekem... :D :)

süti beállítások módosítása