Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
dec
8

2020. december 08.

Címkék: célok siker x szar | Szerző: nananananana | 10:13 pm

107 yesnt

 

tetszik ez az angol szó. neten láttam. olyan jól indult minden, mármint szar minden, de úgy tünt, hogy azért ha csekély ütemben, de javulnak a dolgok. még mindig nem levelezősdiztem, a befektetés nem térült meg, még egy hétig dolgoznom kell, a kabát nem lett szuper, minden nap meg akarok halni. nem akarok meghalni, de unom már ezt az állandó szenvedést. leszarom, hogy másnak rosszabb, én is szenvedek. te te geci fasz odabent, miattad. mert igazad van.

ma munkahelyen párszor már majdnem sírtam, de nem, majd otthon, elteszem addigra, de jó is lesz. a busz felé sétálva már könnyes volt a szemem, de nem, elteszem, ott nem lehet. itthon pedig már nem volt kedvem. itthon kékfoltgyártás ment inkább.

újabb fajta dolog környékezett meg mostanában, útban az őrület felé mintha csak beolajozná a pályát, hogy gyorsabban haladjak. néztem a dirk gently sorozatot. oké, hogy megszerkesztett, de mint vázlat olyan szépen mutatja, hogy minden okkal történik. hóóóó, ide fut ez ki? XD nónó, nem lettem spirituális. :D olyan dolgon gondolkoztam, hogy ha... nem tudom meg tudom-e szavakkal fogalmazni vagy egész lesz-e, félek, hogy csak egy hiányos teória lesz, de leírom. szóval "élőlényeke" is úgy veszem, mintha molekulák lennének. (mert azok is :D) azt akarom ezzel mondani, hogy nincs szabad akarat, nincs tervezés, nincs döntés, hanem minden lény az alapján cselekszik, amilyen ingerek érik és amilyen válaszreakcióra be lett programozva, mint ahogy a molekulák is úgy kapcsolódnak össze, ahogy... mittudomén, már nem emlékszek a kémiaórákra, de a lényeg, hogy megvan a törvényszerűsége. :D és itt jön az őrület, arra gondoltam, hogy  ahogy nap is folyamatosan csinálja a hidrogénből a héliumot, úgy ezek a lények is mind egy egyénekre nem lebontható folyamat részei, amit közelről nem lehet felfogni. ahogy a hidrogén sem tudja mit csinál, csak hélium lesz belőle, úgy az élőlények sem tudják, hogy amit tesznek, az egy meghatározott folyamat, nincs felette irányításuk. igen, olyan, mint a sors ez a leírás, de ez nem spirituális alapon van, hanem materiális nézőpontból. hmmm, lehet hiányzik az életemből a vallás és ezzel pótolom? remélem nem, és tényleg van benne logika, de ezt nem tudom kivel megvitatni. :D és ebből jöttek olyan borzadály gondolatok, hogy vajon az edzésemnek van-e valami távlati célja. lol, nem a szexuális interkurzus lehetősége, hanem egy olyan esemény bekövetkezte, amikor majd arra gondolok, hogy de jó, hogy izmos vagyok, amúgy elbuktam volna. és ez mindenre levetítve. amit szoktak mondani, hogy minden okkal történik, annak egy másik nézőpontból történő értelmezése. de mindenféle nagy cél nélkül. a végét nem tudtam kitalálni, mármint, hogy... nem tudom, nincs vége. :D és igen, ezzel próbálok a szenvedésemnek értelmet adni azthiszem.

megmérekeztem. a mérleg egy kinti színben volt. nagyon hideg volt. de levetkőztem kisnadrágra. XD ráálltam, nagyon szerettem volna ilyen 109.65-öt látni, de féltem, hogy ez nem lesz meg és omfg! 106.95KG. jeeeez! nagyon örültem vagy 2 percig. ez pár napja volt, azóta megettem pár csokit és chipset, de csak ilyen ünneplésként, ja meg elfogyott egy nutella. XD nem geciztem. :D de már leálltam. annyi lesz még, hogy ha végeztem idén a munkával, akkor lesz még egy bűnözés, de próbálom egy napra beszorítani.

sokára értem ide a bloghoz, még akartam irkálni, de már nem kezdek bele, mert 22 óra múlt és még filmet is néznék. 4:30-kor meg kelek. lelll.

hátha holnap összejön. tesómról akartam az én oldalamról írni, szekrény, megértem a drogosokat. venom, január 13.

 

dögölj meg, DÖGÖLJ MÁR MEG!

süti beállítások módosítása