Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
okt
14

2021. október 14.

Címkék: semmi X nemszar | Szerző: nananananana | 10:39 pm

 Roncsember 

 

ma írtam fel ezt, hogy roncsember, magamra céloztam vele, de már nem emlékszem, hogy miért. most ez egy semmi lesz, csak azért írok, hogy leírhassam, hogy nagyon örülök, mert ma beszéltem, csevegtem a levelezősdivel. oké, hogy csak messengeren, de akkor is, "realtime" beszélgettünk, és nagyjából ment is. nem voltam túl jó, de annyira szar sem, mint amitől féltem. de még ezermilliószor kell helytállni, ha továbbra is jól alakul. érdekes, hogy a facebookos valakivel is most kezdtem újra beszélni. facebookosról átnevezem pozsgának. :D úgyis ez vezetett a jobb összeismerkedéshez. :D a levelezősdinek különösen nagyon örülök, csak emiatt írok most ide, mert azt már elfelejtettem ami miatt alapból akartam, de nem is számít. :D szupiszupiszupiszupi. :))))))))))))))

süti beállítások módosítása