Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
28

2021 november 28.

Címkék: x szar | Szerző: nananananana | 9:42 pm

nincs hozzá kedvem

 

jó hír, tesóm szakított a barátjával. rossz hír, ha nem jön össze valakivel, akkor majd kúrogatják. miért kell ezt nekem átélnem?! 

most olyan szar kedvem van, mint amilyen dolgozóban szokott lenni. nem beszéltem pár napja a levelezősdivel, most jött, és egész jól ment volna, de csinált valamit, amit megmutatott, aminek a barátjához van köze. szerelméhez. kurvára remélem, hogy megbecsüli és imádja a csávó ezt a nőt. kicsit beszéltünk erről, aztán egy hülye "baszós" poént mondtam, angol "szóvicc" uranus volt benne. miért? MIÉRT kellett ezt? ezerszer megbeszéltem már, hogy NEM LEHET ILYESMIKET ÍRNI! de... azóta nem írt. valószínűleg dolga van, de az én depressziós elmém szerint nem, hanem meglátta és "na ez a fasz is kezdni már" / "fúj, de hülye bazdmeg". és igaza is van. de még ez is mindegy, még ha viccesezi is ha visszaért, a faszért kellett ezt csinálni?! pozsgás is írt és "kérdőre  vont", hogy el vagyok tűnve. 1001-edik alkalommal is leírtam neki, hogy én ilyen vagyok, nem tudok beszélgetést kezdeményezni. azóta ott is csend.

elegem van. elegem van a beszélgetésekből, az emberi kapcsolatokból, nincs többé senkihez sem kedvem. feltételezem mindenkinek dolga van, de énnekem ez olyan, mintha kerülnének vagy rosszat tettem volna. rossz érzés.  nagyon rossz.

pénteken dolgozóban arra gondoltam, hogy ha hazajöttem, majd csak fekszek. és nagyon szerettem volna írni pozsgásnak, mert a levelezősdinek úgysem mertem volna, hogy meséljen már valamit. mindegy mit, csak hagy olvassam, hagy érezzem kicsit úgy, mintha valakivel beszélgetnék. de természetesen nem mertem megcsinálni.

sikerült zabálnom, és ha ezt befejeztem még kimegyek sütiért. már ettem 2 xanaxot, elméletileg tudok majd aludni. :D

tegnap nem volt érkezésem, ezért ma edzettem. valami furát akartam nézni és beugrott a begotten. azt néztem közben a tv-n, meg zenét hallgattam. pár perc még lemaradt a a végéről. fura látvány, pont erre volt szükségem.

voltunk apánál, lófasznyit beszéltünk csak. lehet kezd kicsit agyára menni a bezártság.

még 2 hetet kell dolgozni. és ami a legrosszabb, egyszer majd be kell menni két napra. nem tudom, hogyan fogja ez a lelkiállapotomat befolyásolni.

na most írt valaki. :D félek, hogy a levelezősdi, a pozsgással olyan... biztonságos beszélni. a héten írtam neki egy eléggé léleksimogatós dolgot, remélem nem lesz ebből később baj. ja ezt még hagy mutassam meg, szinte egyszerre írt ma a levelezősdi meg a pozsgás, bár ugye a pozsgás egy órával előrébb jár földrajzilag:

202111281706.png

 

milyen jól indult pedig. :D de minden el van baszva. más embereknek hogyan megy ez a kommunikáció?!

amíg ma hazafelé jöttünk apától, megoldottam a jövő évi kocsivásárlás problémáját. apa bentlakásának ára és majd a temetés költsége miatt úgy gondoltam, késik megint egy évet, de az jutott eszembe, hogy kicsit több pénzt fogok felvenni és akkor a futamidő lesz hosszabb, de meglehet a tervezett autó. és elhúzhatok a picsába.

túl nagy kérés, hogy meghaljak álmomban? :DDD mindegy, akkor hagyjuk.

süti beállítások módosítása