Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
dec
3

2021. december 3.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 11:56 pm

 hú paszmek  

 

ma tök jó napom volt, egyedül dolgoztam, egy valaki volt még ott, de ő teljesen máshol, 1x találkoztunk. :D kibaszottul nyugodt napom volt. minden mindegy is lenne, de este megint egyszerre beszélgettem pozsgással és levelezősdivel. kurvajó volt, nagyon jól ment. aztán egyszerre beszart mind a két vonal, gondoltam kikapcsolom telón is a netet, szarok bele. pozsgásnál nem volt vészes, a levelezősdi meg kicsit kitért a szerelmére. leveleket ír neki, de nem küldi el. nyilván. egyrészt a kurva anyjába ilyen fantasztikus, hogy el nem küldött leveleket ír, másrészt meg a kurva isten faszáért kell nekem erről tudni, hogy milyen a "kapcsolata". miért nincs férje? annyival egyszerűbb lenne.

de aztán pozsgással is helyre rázódott levelezősdivel meg... :))))) nagyon kurvára jó volt. szóba kerültél te is kedves blogom, ha idegen betolakodót észlelsz semmisítsd meg magad. XD nem, ne, mindegy. :)

majdnem elértünk a depresszió szó megemlítéséig, de visszavonulót fújtam. az nagyon fos téma lesz és nem tudom milyen hatással lesz a későbbi beszélgetéseinkre. nem akarom, hogy elbassza azzal, hogy valami érzékenységi kapcsolót tesz bele. én pedig azt akarom, hogy ugyanilyen  maradjon a kapcsolatunk. vagy szűnjön meg. :D meg pozsgással is.
kezdjek el megint játszani, sorozatozni és akkor gyorsan elröppen pár év és lehet meghalni. erről jut eszembe. tegnap olyan motivációs beszédet levágtam munkatársamnak, hogy belül végig nevetnem kellett, mert mintha magamhoz beszéltem volna. akkor arra gondoltam, hogy ilyeneket felmondhatnék magamnak telefonra és visszahallgatnám.

kérlek szépen kedves életem irányítója, legkésőbb jövőre el szeretnék kezdeni utazni és más emberekkel megismerkedni, főleg nőszemélyekkel, mert azt hiszem csak így tudok rendesen továbblépni és kellemetlen érzés nélkül beszélgetni velük. bárkivel.

süti beállítások módosítása