Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
24

Na, csak sikerült utól érni magam. :D Ma eszünket hátrahagyva ültettünk. Annyira unalmas dolog, hogy emiatt utálom, nem a fáradság része miatt. Éshát ez a köcsög nagy kert, volt mit csinálni.

Ma kumprit is mostam, megfogta az idő vas foga. Annyira megnyugtató volt, hogy már-már szinte élveztem. :D Tesóm megkértem, takarítsa már le utána a teraszt, de még mindig úgyvan, legalább holnap is lesz mit csinálnom. :D Bár, anya holnapra is ültetést tervez, de nyugodt vagyok, a kert közel 80-90%-a már foglalt. Lehet ismét kinézhetek a patakra, már elment az ár java, sőt majd egésze, tudok pancsolni. :D

Eléggé el vagyok fáradva, szerintem max egy óra és alszok, pont belefér egy king of the hill és egy enterprice. Ma néztem a madmaxet, 2-3, huh, dejól nézett ki régen az a tina turner. Én tuti azt kértem volna max helyében, mert ő a cuccait kérte vissza, hogy had legyek a mindene. :D Yo-yo-yo nő. :D Volt. :P Sokáig nem is fogtam fel, hogy a madmax első része is már a pokalipszis után van. Mindig csodálkoztam, hogy hogy is változott meg a dolog, de most felfogtam, hogy jaaaaa, hát milyen kupi van a "rendőrségen". A második rész végén annyira tetszik, mikor ott áll, (kerestem volna képet, de nemtaláltam, pedig nagyon állat,) hát az a zárókép nagyon fantasztikus. Sok jó filmes megvalósítás van benne, nekem legalábbis, aki nem ért hozzá. :D Mondjuk az ütközés előtti tágra nyilt szemek gagyik, de sok jó van benne na. Gondolkodtam, dejólenne egy ilyen játék, de aztán be is ugrott. Volt olyan, hogy auto assault, van a a a, valami oros játék, teherautós, hard truck, meg majd lesz a rage, ezek így körülölelik a lehetőségeket. Vagymég talán a borderland is. Utóbbiról alig van információm. :P

Ma ültetés közben megálltam megcsodálni, ahogy a zöld fő között van az egyik diófa, annyira megtetszett a látvány. Sokszor van, hogy már ezerszer látott dolgok, sőt, egyszerű unalmas dolgok hírtelenjében úgy megtetszenek. Egyszer tökölés közben is, az egymásra hányt tökök olyan szép látványt nyújtottak. Akkor volt olyan, amikor borult volt az ég egyik fele, a másiknál sütött a nap, már késődélután volt, annyira érdekes volt a fényviszony, nagyon tetszett. Na szóval ilyen szarsemmik tetszenek meg néha.

A sok napos "megerőltető fizikai munkától" hihetetlen, de lett pár bőrkeményedésem, meg vagy két vízhólyagom. Anyának mondtam is, ezek a kezek nem munkára termettek. :D De na, de tényleg nem. :D

Hogy kiolvastam a könyvet, holnapra betábláztam a zabhegyezőt. Utána ezeregy érdekes könyvből válogatok, de nagyon valószínű, hogy a Dr. Bruce Lipton. Tudat : A belső teremtő lesz a választott. Nagyon érdekelnek az emberrel fogalkozó könyvek, azon belül is a pszichológiaiak. Bár még egyet se olvastam. :D Nincs időm semmire a semmittevés közepette, de majd már mostantól hátha. :D

Máraennyibalrael. :)

süti beállítások módosítása