Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
20

Összeesküvés, idiótaság!

 

Semmi-zaba-zene. Ez a mai napom, tömören, lényegretörően, illetve hosszan kifejtve is. :D Sőt az utolsó csak most este, konkrétan vagy 10 perce csatlakozott. XD

Milyen kibebaszottul jó a hardtechno?

Akartam valami hülyeséget is írni, ma kifejtettem anyának az egyik nézetemet, már bánom. Sok hülyeségemet elmondom neki, amit bánok. Lehet komplett idiótának tarthat.
A mai: az amerikai elnök csak egy báb. És az indoklás: mert színészeket (csak egyre emlékszek XD) megválasztottak elnöknek, illetve mostmár kormányzónak is. És én ebből arra következtetek, hogy ők csak bábok, mert felelősségteljes komoly döntést nem hozhat egy agyatlan fasz. Eddig hangzott el, és itt hozzátenném az adalékot. :D Bocsánat a deklarálásért, de egy országot hagyne Shakespeareszereplő vezessen már, té há ix. Ha a világura egy bábú, akkor a csepszarhazánkban levő mindenkori kapitány miért ne lehetne az? A báb alatt nem a tökéletes állandó irányítást értem, hanem, hogy instruktálják, persze konkrét parancs ként, hogy mithogymikor. És akkor itt kapcsolódnak be a cégek, a zsidók (kifejtem alant), ismeretlen kurvagazdagok. Mert a Zeitgeist óta kicsit másként látom a dolgokat, mert addig nem is gondoltam volna, hogy cég lehet uralkodó, de DE, merthiszen hatalmaskurvanagyvagyonuk van, a googlét tessék megnézni, mennyit ér. A zsidókat mindenféle rasszizmus, nacionalizmus nélkül említem, velük még van egy lerendezetlen ügyem. XD Mert még van mit gondolkodni rajta. Ugye van a katolikus vallás, ami mint felnyílt a szemem (thx famguy) zsidó vallás lehet, mert ugye mi van a kereszten? blabla a zsidók királya. OMG! XD Na és hogy mi jó nekik ebben? A hívők = pénz, és mivel kurvasok a hívő és régen keményen adóztattak, mennyi vagyonra lehetett ebből szert tenni? Elképzelni sem tudom. Ezért úgy gondolom, lehet hogy.. és itt elmebaj [ON]... ők találták ki. Aztán ahogy hanyatlani kezdett, meg épp kapóra jött, csinálták a második világháborút. WUT? Magukat öletnék? A Földön egy dolog számít, a pénz (sokkal később majd megcáfolom magam), szóval mit törödnének a szegény, félgazdag zsidó "sorstársaikkal"? Én is leszarnám és mindenki más is, ha ezzel elérhetné az érinthetetlenséget. Jep. Mert ha most kimondod hogy zsidó, vagy az a vallásod vagy rasszista vagy, ergo nem mondhatod, vagykülönben rasszista vagy, szóval érintethetetlenek. Ami miatt még fosok, ugye hogy médiát irányíthatnak, nem itt magyarországon érdekes, hanem amcsiban. Mert mostanában... elmebaj turbo boost [ON]... túl sokat látok filmekben zsidó szereplőket, illetve nagyon elszaporodtak a mazeltov felkiáltások, naszóval nem csodálkoznék, ha a zsidókból akarnának jófiú imázst csinálni. És akkor összefoglalnám. Világméretű hazugságon alapuló unlimited money, "testvérgyilkosság" for god mode, sexszimbólizálás a sok picsáért. :D ÉS ezen agymenés miatt kicsit félek. Da comrade general!  XD Az ismeretlen kurvagazdagok meg ugye kurvagazdagok, a kurvagazdag cégek fejei. :D
De komolyan mondom, hogy semmi bajom a zsidókkal és semmilyen más nemzetiséggel. Őszintén. :)

Ma megnéztem a kísérlet c. filmet, nemfasza. Vagyis részbenszar. Unom már, hogy a filmek mindenféle logikát nélkülöznek. Bezárnak 2 hétre és ne bírjál két hétig kussolni? Tiszta faszság. (Agy ideig úgy gondoltam, hogy a lámpa talán nincs is bekötve, majd lázadásokor széttörik és látják, hogy nincs is bekötve, a lázadás bejött, előbbi nem.) Amúgy a karakterek nagyon tetszenek, a karakterek nem a szereplők. :D, főleg a néger csávó. Az elején féltem, hogy baszod csak nem énis ilyen vagyok, akkor ijedtem meg, amikor a hatalomérzetkor erektálódott, nem nekem nem volt még ilyen tapasztalatom, ne is legyen, hanem amiatt, hogy egy nyugodt, kedves illedelmes embernek tünt előtte és nabumm, egy szadista vadállat és énis illedelmes kedves ember vagyok, de nem szadista vadállat, legalábbis utolsó önismereteim szerint. :D A másik aki tetszett az a milliócsajtbaszó meleg csávó. Amikor visszakérdezett a bácsi, hogy nőkkel vagy férfiakkal akkor esett le. :D És a film közben elhatároztam, hogy a chat.hu -t felhasználva szeretnék egy embertanulmányt végezni. Csak így magamnak. :D Ha kedvem lesz hozzá, majd kivitelezem. Már írtam azthiszem, hogy nagyon érdekel az emberi viselkedés, gondolkodás, meg úgy álltalában az állatok mindene. :D Szeretek az emberekre úgy tekinteni mint állatok, a balladai homályból néha előkerülő felsőbbrendű érzésem miatt asszem, amit teljesen alaptalan és rossz dolog. Rengeteget tanulok filmekből, az az az, a star trek enterpriceban voltak asszem a felfejlesztett emberek, akikkel a felsőbbrendűségük végzett, na én ebből azt szűrtem le, hogy nem szabad vélt vagy valós felsőbbrendűségét az embernek mások felé jelezni, kikérni magának, másokra emiatt nyíltan lenézve tekinteni, mert így csak maga ellen vét, ellenséget szerez, ami nem jó, szóval a tökéletes ember magában tökéletes, kifelé ezt nem mutatja. De ezt már lehet írtam. :P

Nemtudom írtam-e, hogy megnéztem az álomnő-t, imádom azt a filmet. De szerencsére ilyentéren lukas az agyam. Nem emlékeztem egy fontos részre és ismét nagyon megtetszett. :D Penelopé Cruz van benne, itt szerettem belé. :D De van egy számomra is fontos tanulsága a filmek, az elképzelt, vágyott szerelem, azzal a nővel, aki tetszik, lehet hogy semmi esély rá, mert egy fasz, picsa, tuskóbunkó, öntelt, unalmas, valaki, nem örülök ennek a felfedezésnek. :D

Hm, talán ennyi mondanivalóm volt mára. :3

.... ... .<=3
(mé égecc, mé? -.-)

majdelfelejtettem: 45db // 20 felett már kínzott, 40 felett meghalltam :D napi 5 emelés ohrájt?

süti beállítások módosítása