Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
23

Egy hónap és 6 nap múlva kerek 2 éve nem írtam volna a blogra. De mint halogatóművész, most mégsem várok dátumig. Úgyis eltolódna. :D

Csomó dolog történt velem közben, amit röviden le is tudok írni:

Mi történt eddig: nem nyertem a lottó, teljesült egy vágyam, sajnos, eladtam a boxot, volt iphoneom, újab halál a családban, vettem hdd-t vga-t, megvalósítgatás.

Kafa mi? Két év alatt semmi változás. Lehet visszaolvasok majd, hogy miket írtam. :D

De hogy mégis írjak valamit:

Lett új (normális, nem közmunka) munkahelyem, erről már tuti sokat írtam volna, ha folyamatosan írok. :D Agyhalál agyhalál hátán, majd mindennapi agyfaszt is megkapom, egyetlen pozitívuma, hogy adnak érte pénzt (60-72 között) és sok időm van gondolkodni többnyire, mert unalmas, monoton sokfajta végzendő munka. :D Néha tök jó ötleteim támadnak, csak leírni elfelejtem, meg nem is tudom munka közben ugye, de szünetre sokszor elfelejtem. 

Tanultam, jobbanmondva megtanultam pár dolgot: nem szabad balfaszoskodni, csinálni kell a dolgokat, ha haladást akarunk (már nagyobb késztetést érzek ilyen téren mint régebben), fontos a család, emberségesebbnek kell(ene) lennem velük, mármint úgyértem az álltalános szégyenérzetem miatt elég zárkózott vagyok, ezt is tanultam pl. :D, más dolgok nem jutnak eszembe, pedig biztos volt még más is. 

Elolvastam egy könyvet,  Csináld! a címe, értettem, de a logikámat még mindig meglövi a lustaság. Ja igen, a lustaságról is tanultam, csernusos videóból, van fenn pár youtubeon, megéri megnézni, érdekes-hasznos dolgokat mond. ÉS ÉS és el kezdtem olvasni a Bibliát. Nem lettem vallásos, de időközben összeakadtam egy jehovással (kéretik őket "jehova tanuja"-ként nevezni, ezt kérte tőlem és ehez tartom is magam azthiszem), valamilyen vallásos dologgal kapcsolatban ellenvéleményeztem és rámírt. Ö azt kell mondjam, hogy bár a személyisége nem felettébb tetszik, de a vallás iránti elkötelezettségét kicsit értékelem és így magamban a vallásuk megismertetését is köszönöm szépen neki. Tömören: bibliában le van írva minden, minden más dolog ami a "keresztény vallás" és elágazásainak ceremóniája, ünnepe vagy akármije, az csak toldalék, hamis dolog. És ez nekem tetszik. Mert megvan a "törvény", ők aszerint... élnek, nincsenek hozzátevések, kitalációk, hívőszerző átírások vagy akármi. Hosszú leírni mindent, de a lényeg, hogy ő tanácsolta, olvassam el  a bibliát és akkor meglátom, milyen az igazi istenhívőség, ne a keresztény kamuságok alapján ítélljem meg istent, Jehovát. Merthogy ez a neve basszus, fogadjunk hogy a katolikusok 0.0001%-a ha tudja ezt. Pedig benne van a bibliában több helyen is. :D Nos elkezdtem olvasni, de hívő miatta tuti nemleszek. Áldozás van benne (minek egy istennek bármi is a Földről), egyiptomiakat sanyargatja a fáraójuk döntése miatt, stb stb stb, nem akarok belemenni, meg még csak az elején tartok, a lényeg, hogy akiről ott szó van, azt ugyanúgy nem tudnám elfogadni istenként. És mellesleg van egy jehova tanújás munkatársam is. Első nap amikor mentem dolgozni láttam, hogy fura gyerek, visszahúzódó, de vicceskedik néha, egyszerű, segítőkész, stb. stb. és na mondom, tuti jóarc. Merthogy mióta láttam a My life as Liz c. sorozatot, tudom, hogy a "csicskák" vagy na, remélem érthető, tehét nem csicska csicska, szóval ők a legjobb arcok. És valóban, a melóhelyen őt bírom a legjobban.

Akivel járok dolgozni, ő visz az autójával, mint megismertem egy aberrált fasz. Nevetve mesélt több macskagázolást amit elkövetett, egyszer a mi macskánkra is rányomta a gázt, arra akit a legjobban kedvelek, már írtam róla sokat, ott betelt a pohár. Előtte próbáltam elnézni neki, próbáltam a jó oldalát nézni az embernek, elképzelhetőnek tartottam, hogy esetleg jóban legyünk, mármint hogy én úgy is érzem, nem csak úgy teszek, de nem. Kurva anyád te beteg fasz. (Ha egyszer populáris nevemhez köthető lesz ez a tartalom, akkor, akkor, hát, bocs, de így van. :) )

Papám beteg lett, jobban mint volt, és mint kiderült tüdőrákos. Kb. 10 éve nem cigizik már, de úgylátszik ezzel csak annyit ért el, hogy később jött ki a dolog, fulladozás, vérköpködés, illetve most már lassan fél éve kórházban van... Szar dolog. Ha valóban tenni akarnának a kiskorúakért valamit, hogy ne dohányozzanak, egy ilyen intézménybe kellene elvinni őket. Hogy hallgassák meg mit mond az az ember, milyen egy napja. Bár lehet ez sem segítene, anyum és tesóm továbbra is cigizik, titokban ugye. De mit akarok, nekem se legyen arcom, én is függő vagyok ugyanúgy, csak nekem a kaja a probléma.

Lett új macskánk. A tesómé szült, aranyos nagyon, kicsit hiperaktív és túl szeretetéhes, de ilyennek kell lennie egy macskának. :D Míg kicsi volt, egy kóbormacska itt vert tanyát, hasonló korú lehetett, párhónapos. Annyira esetlen volt szegénykém. :) De megszokta az itteni életet. Egy nap elkezdett elbújni, nem evett, rá pár napra pedig meghalt. Utolsó óráiban vele voltam, én végig reménykedtem, hogy na talán jobban lesz de nem. Többször is eldöntöttem, hogy eltöröm a nyakát, hogy ne szenvedjen, mert látszott rajta, hogy baja van, de nem bírtam megtenni. Átmentem szólni a szomszéd bácsinak végül, hogy jöjjön ölje már meg, de olyan soká jött. Utolsó lehelletei előtt ölhette meg kb, eltörte a nyakát. De kis faszom macska, tehetetlenül, mozdulni sem bírt már, alig lélegzett, még ugyanúgy próbált dorombolni, hogy ottvagyok... sokat sírtam. Meg most is, hogy leírtam, nagyon megrázott. Aztán a tél vége felé jött egy csontsovány, szintén fehér színű, macska, mindkét füle sebes, egyik alig volt meg, nem volt szivem elzavarni. Egyik szeme kék a másik sárga. Már emiatt is nemértem, miért nem akarták ezt a macskát. Még most sem tudom megsimogatni, de végérvényesen ideszokott, jön ha szólok, gondolom csak rossz tapasztalatai voltak életében az emberekkel. Na így lett négy macskánk, úgy, hogy.. hát mondhatom, hogy szegények vagyunk, ideálisan két macskát tudnánk rendesen tartani. Nem éheznek, de jobb kaját kapna kettő, mint most négy. :D

Más hírtelen nem ugrik be. :D Majd folytatom még, meg azthiszem újra elkezdem írni a memoáromat. XD

süti beállítások módosítása