Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
feb
13

2014. február 13.

Címkék: család társadalom | Szerző: nananananana | 5:19 pm

Hát ha a bejegyzés csak a mai napról szólna, akkor nem sok dolog lenne benne. Kurvára figyelemzavaros vagyok meg gyenge az akaraterőm. Vagy pont fordítva, lehet, hogy túl erős az akaratom, hiszen a józan ész ellen cselekszem. :D

Illetve kíváncsi is vagyok valamire, ezért leírnám, hogy "day s01.e01". :D

Viszont akkor írnák apa bebörtönzéséről. Olyan fura volt, annyit viccelődtem vele itthon, meg magamban. :D Szerencsére nem komoly dolog volt, csak szopatás. Részegen (mindig van a vérében alkohol, tehát nem is igen volt részeg, csak ugye a szonda az jelez) biciklizett és igazoltatták a rendőrök. Nemtudom, miért vitték be, mert amúgy 30k lett a bírság. Értem én a valódi alapját, a jogosságát ennek, egy részeg biciklis ön és közveszélyes, ez tiszta sor, de a környéken nagyon elszaporodtak a biciklis igazoltatások, és rengeteg pénzt beszedtek a rendőrök, falunkba 10+ ilyen levél jött, megvan a forrásom. :D És ez annyira rossz, megint kiket sanyargatnak? Akinek amúgy sincs, az élhetetlen helyzetét próbálja lkohollal feledtetni, erre jól kibasznak vele. Szemétségnek tartom.

Tehát nem börtönbe vitték, csak fogdába és menni kellett érte (1-2 órát volt ott). Én nem érzem megalázónak, csak szemétségnek, tesóm viszont másképp vélekedett.

Nyílván valahogy a rendőrségnek is pénzhez kell jutni, el kell magát tartania, gondolom nem kapnak elég pénzt. De azért kapják be. :)

Fura ez, hogy megint ide írkálok, megint megtetszett a dolog, elég nagy volt a kihagyás mondjuk, kicsit bánom is, sok dolgot jó lett volna friss emlékként leírni. És óóó, majdnem elfelejtettem. Amúgy igazán tisztelem a rendőröket, a rendőrséget, komolyan, ha látok rendőrt, vagy rendőrautót elkap a biztonságérzet. :D Tudom, hogy em egyszerű a feladatuk, tudom, hogy értünk dolgoznak, csak az ilyen dolgok zavarnak. :)

süti beállítások módosítása