Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
okt
31

2020. október 31.

Címkék: munka x szar | Szerző: nananananana | 12:32 am

 extas

 

a múlt héten megkérdezték tőlem, hogy tudok-e extasy-t szerezni. tőlem. tőlem kérdezték. wtf?! XD bár tudnék, lel. 

egy tök érdekes beszélgetésem volt egy ideiglenes munkatársammal, aki cigány. teljesen nem számítana, de mégis azért, mert a cigányságáról is mondott dolgokat, meg, hogy miket csinált fiatalon és nagyon kellemetlenül éreztem magam, irigységből. :D tök rendes csávó, olyan... emberséges, de emellett lusta és úgy mit tudom én, nem igazán 100%-osan megbízhatónak tűnik, de kedvelem és jó vele dumálni. DE a többi degenerált cigányként kezeli és ez rosszul esik még nekem is. nekem, aki régen rasszista volt. :D mekkorát fordulhat a világ mi? hehe.

a munkahelyi nénit szekálja az egyik csávó és azt gondolná az ember, hogy emiatt kerüli, de nem, érdekes látni, hogy azért jóban vannak, illetve amolyan... tisztelet szerűséget vagy kedvelést látok a nő részéről a csávó felé. mind a ketten degeneráltak, de érdekes, hogy szerintem jobban vannak, mint velem, aki rendes mindenkivel is.

a héten nagyon érdekes álmom volt, csak pár másodperc, történt benne valami, ami irl amolyan, akár lehetséges dolog, ami egyenesen öngyilkossághoz vezet, de ilyen, "hopp, megtörtént, akkor csináljuk!" szintű, szóval azonnali. :D és nagyon nem akartam, féltem, nem akartam megtenni. de mielőtt történhetett volna valami, felébredtem. félek is ettől, hogy mi van, ha meg kellene tenni valami miatt és nem merném?! az borzasztó lenne. :D azthiszem ez is ilyen spirálozó gondolat lehet, minél többet gondolok rá, annál valóságosabb, elkerülhetetlenebb. emellett természetesen foglalkozok a fogyással, kenem az arcom krémmel és hajápoló sampont használok. XD

ma fejben kezdtem összerakni egy kinti épület... szórakozóegység tervét, egész jól alakult, szinte kész is van. aztán egyik pillanatról a másikra elsötétültek a gondolataim. arra gondoltam, hogy minek is az a kinti cucc, csak ritkán használnám. aztán ebből jött, hogy de mi értelme van bárminek is. és ez azért félelmetes (már lehet írtam egyszer), mert az egy dolog, hogy ha semmire sem alkalmasnak, és csődtömegnek tartja magát az ember, de akkor zavarja, hogy a célok, amiket szeretne elérni, nem tudja, viszont ha a céloknak nincs értelme, értéke, akkor, akkor mi van? mit javítasz meg, miért próbálsz küzdeni? és arra jutottam megint, hogy semmi értelme semminek. párkeresés? megunnám. gyerekvállalás? minek? ja, tök jó lenne, de minek? saját életet élni egy saját házban/lakásban? minek? dolgozok, hazamegyek és játszok/filmezek/olvasok. mi értelme? és ez a gondolatmenet üres szomorúsággal töltött el. ha csak zenét hallgatok munka közben, akkor mindig ilyen történik. a saját gondolataim emésztenek fel. :D mert egy hulladék szar vagyok, nincs miért azt éreznem, hogy érek valamit.

a héten nem edzettem, talán majd a hétvégén. talán. mindentől elment a kedvem a héten. csokit még nem ettem, de sós nassolás volt. sok. de minek is fogynék le? semmire nem megyek majd vele.

ma érdekes dejavu-m volt. a lényeg, hogy jönni fog valaki ide, vagy legalábbis akar. :D 

a levelezősdi is szünetel, bár váltottunk pár szót, de az nem ugyanaz. továbbra is keverem a kedvességet a valamit akarással. de vége lehetne már ennek is.

 nem tudom mit tegyek. 

 

süti beállítások módosítása