Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
3

2020. november 03.

Címkék: emberek | Szerző: nananananana | 9:00 pm

vertigo

 

hú, ma nagyon toltam. :D addig járt az agyam munkahelyen, míg már majdnem sírtam, sőt könynes is lett a szemem, mert azon gondolkoztam, hogyan lennék öngyi meg hogyan köszönnék el. és annyira begyűrűzött a gondolat, mint még soha és jöttek az impulzusok és jöttek és jöttek, mintha forognék, szédülnék, minden zavaros volt, úgy éreztem azonnal végem és... az addigi felhős égbolt egy szempillantás alatt eloszolhatott, mert betört a fény az ablakokon és nem tudom megmagyarázni, de ez visszarántott az örvényből. tudom, semmi értelme és semmit nem akarok mögé látni, de olyan érzés, mintha megmentett volna, mert leállított. ilyet még tényleg nem éltem át, mint amilyen ez a gondolatörvény, nagyon durva volt. XD az új szereplő az öngyis forgatókönyv-gyűjteményben autópályás, felüljárós, hirtelen megtörténős. ami szar, mert az utazásos annyira szuper lenne, ez pedig egy semmi szar. XD

nap közben azért másra is volt időm, főleg miután kiszabadultam ezekből a gondolatokból és felírtam a teendőket, amik: 

  1. írni az öngyisnek - annyi lett belőle, hogy küldtem neki egy mémet arról, hogy sokára válaszolt és hogy majd hétvégén írok, most annyira nem volt kedvem és bejött
  2. írok a levelezősnek, mert volt egy negatív esemény a "fórumon" - ú és jobban sikerült, mint gondoltam, mert bár probléma nem volt, nananana mégis rendibendiskedett (nem vagyok számító geci, komolyan gondoltam a problémamegoldást)
  3. válaszolok a régi munkatársnak, aki tegnap írt - válaszoltam, semmi különös, csak "kapcsolattartás"
  4. van egy régebbi levelezésem valakivel (lehet ezt is írtam a minap?), nem fontos, de érdekes és nemrég írt - és neki is válaszoltam

és mindent megcsináltam és tök jó lett, és edzettem is két hét kihagyás után, és most normális kedvem van, sőt szinte jó.

délelőtt és talán a délután egy részében is depresszió <-> délután és este sálálá hangulat. na ezért gondoltam, gondolom, hogy lehet bipoláris vagyok. aztán ezért gondoltam, gondolom, hogy lehet borderlineos vagyok. de lehet csak egyszerűen nyomorék fasz. na ezt már el tudom hinni 100%-osan. :D

csokik megvannak, köszönöm a figyelmet kedves blogom. :D

süti beállítások módosítása