Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan
12

2021. január 12.

Címkék: célok x szar | Szerző: nananananana | 9:50 pm

2 nap!

 

boldog új évet. ja.mintha számítana valamit is. :D már vége a szünetemnek, újra dolgozni kell. :S mérges vagyok magamra, hogy semmit sem csináltam már megint ezalatt, de annyi jó volt benne, hogy végre pihentem és viszonylagos nyugalmam volt. hát igen, azért néha így is sírtam vagy volt, hogy ideges lettem, de úgy kb. elviselhető volt az itthonlét. de ezt nem is igazán értékeltem eddig. :D mert hogy ma volt a második napja annak, hogy dolgozok, nyilván mind a két napot a levelezősdi töltötte ki, mert nem olyan régen írt. már tegnap sem volt tök jó kedvem, de ma. :))))))) délre már ott tartottam, hogy mindjárt sírok, meg akarok halni. XD 2 nap bazdmeg! 2 napot nem bírok eltölteni a gondolataimmal anélkül, hogy ne itt tartsak megint. olyan dolgokon szoktam ilyenkor fantáziálni, hogy majd ha vonaton utazok valaki belémköt vagy ki akar rabolni és majd azzal fenyeget, hogy megöl én meg csak nevetek, vagy hogy az egyik ismerősöm egyszer majd megmutatja, hogy van fegyvere (nem tudok erről, de nem csodálkoznék) és azzal lövöm le magam. ez egy átlagos nap. XDDDDD

és zenét is egyre nehezebb hallgatni, mert mintha az is csak a levelezősdit juttatná az eszembe. amiről már ezerszer eldöntöttem, hogy mindegy, hagyjuk, lehetetlen dolog. a legegyszerűbb az lenne, ha seggfejként (a mostanitól nagyobb seggfejként) viselkednék, esetleg nem is válaszolnék sokáig. igen, ehhez hasonló volt már tervben, csak most úgy tűnik nem a legalkalmasabb nem válaszolni. talán a mostani utánra kellene ezt beiktatni. de nem, nincs már erőm ezzel foglalkozni, annyira félresiklott a dolog. mert mi lesz még? 2-3 foltozás az egészen, aztán hagyom az egészet a gecibe.

van ez a csávó, aki öngyilkosjelölt és elkezdtem vele is beszélni. hátö, érdekes élmény, mert egy személlyel beszélek erről, aki vissza is ír, nem úgy, mint a blog. :D és már megint velem van a probléma. kicsit kezd idegesíteni a csávó. szerintem ilyen 20-30 közötti lehet, de mostanában gyakrabban ír, meg poénkodik és emiatt kis hülyegyereknek tűnik. NAH! :D egyáltalán nem bántásból írom, éppen azt akarom ezzel kifejezni, hogy velem van a baj. egy aktív, poénkodós emberkével kerülök össze és nekem ez sem jó.

ahogy tavaly terveztem az egy hetes utazást, úgy tervezem az idei sok egy-egy naposat. de nagyon félek, hogy ebből sem lesz semmi. már lekezdtem összeírkálni, hogy miket kell hozzá venni. ezt a részét még élvezem. :D

minden szar.

szar vagyok.

 

 

süti beállítások módosítása