Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
1

2021. július 1.

Címkék: munka célok itthon | Szerző: nananananana | 9:47 pm

FULLON vagyok ^^

 

már megint régóta akarok ide írni, de eccerűen nincs időm. :D most is 21 múlt, már feküdni kellene lassan, de ez megint beletolódik a fekvésidőmbe, csak már annyira készültem, hogy felírtam ezt a fullon vagyok címet, mert mindig elfelejtem, ami munka közben eszembe jut, hogy miről akarok írni. 

kb. két hete történt, hogy hazajöttem és az ágyamról hiányzott a gumis lepedő. anya kimosta. első gondolatom az volt, hogy akkor most öngyilkos leszek, kész, ennyi volt. XD na osz mér? XD amit nem akarok nevén nevezni, de már többször írtam róla, akkor is hasonlóan fogalmazva, az a dolog az ágyneműtartómban van. a gumis lepedő szinte biztos vagyok, hogy csak úgy jön le, ha felemelik az ágyat. tehát A + B = anya láthatta mi van benne. bár azóta nem vettem érszre változást, de csak lehet nem látom. eddigi viszonylag szar kapcsolatunkat így kénytelen voltam tovább rombolni, mert szégyenérzetem van, inkább a szeme elé sem kerülök. jó, nem ennyire drasztikus a dolog, csak a lehető legkevesebbet próbálok egy légtérben lenni vele.

munkahelyi hírek:

mivel reggel én kezdek leghamarabb gondolom azért alakult így a dolog. aki amúgy főnökösködni szokott amikor nincsenek a főnökék is ment velük valamit "szerelni" és így magunkra maradtunk. ki lett adva a munka előző nap, de na, mégsem volt ott senki felvigyázó. reggel én kezdek a leghamarabb és hívott a főnök, hogy majd mit csináljak, meg mások, mert lett benne változás. aztán nap közben is többet konzultáltunk, mi hogy megy, meg ki mit csináljon és másnap is. egész jól ment, tetszett a deolog, de ennyi volt. :D

3 nőci van most nálunk, és hármuknak van egy embernyi foga. :D talán szoktam így fogalmazni, itt. XD egy fura elméletemmel egybevágó dolog történt az egyik nap, úgy alakult, hogy velük kellett festeni. és mintha "kanosak" lettek volna. érdekes volt, mert hogy én voltam ott, nem tudom mire vélni, mert szembemegy a rólam alkotott képemmel. :D

kicsit hasonlóan fura dolog volt 1-2 napja is, az egyiknek mindig össze van fogva a haja, de aznap szét volt engedve és úgy jobban nézett ki, szerintem. amikor szünetben összefogta, mondtam neki, hogy kár, mert így jobban néz ki. és érdekes mód hagyta szétbontva. de kövi szünetben már összefogta, amúgy a meleg miatt csinálta, amit meg is értek. csak csodálkoztam, hogy egyrészt én ennek hangot mertem adni, meg hogy ő úgy hagyta addig. de ugye némaleventét játszok, ha beszédesebb lettem volna, lehet úgy hagyja, csak mivel elmaradt a figyelem... igen, ilyen fura valóságfelfogásom van. XD nem biztos, hogy reális. :D

a nagy utazás: 

úgy voltam, hogy ha meglesz minden, elkezdek utazni. csak belföldön persze. a nagy terv egy francia út lenne, az attól egyel kisebb pedig egy halász judit koncert. ez a két célom van. és ugye kicsiben kezdeném, random jött, úgy állna a dolog, hogy edelénybe látogatok el először. de ez talán túl nagy lépés, legyen akkor egy közeli természetpark. már voltam ott.  és nem. bazdmeg, nem bírtam elmenni. mintha a kapun kívül démonok várnának. :D kritizálnak, lenéznek, csúfolnak. és nem mertem elmenni. szóval jelenleg azon küzdök, hogy legyen erőm belevágni. borzasztó. :D

régi ismerős:

hát ki jött belém már megint? depresszió uraság. :D úgy gondoltam, már végeztünk egymással, de nem, ismét meglátogatott. :D és az a baj, hogy mintha napról napra logikusabban érvelne. igen, biztos csak úgy tűnik nekem, de pont ez a lényeg. ma például már elég fos napom volt, bár még nem közelíti meg a csúcspontot, szóval tessék belehúzni! XD nem találom a helyem + levelezősdi + a család. :D megölnek, hajjak meg, komolyan mondom. :D

erő izom, egész nap csak tejet:

tegnap este megint kisebbnek láttam a hasam. de még mindig nem mennék el fürdőbe. pedig nagy terv ez is, mindenféle romantikus jövendöléssel. XD de ami a lényeg. dolgozóban a minap egy hinta lett összerakva és gondoltam egyet, reggel amikor még nem volt ott senki, megpróbáltam magam felhúzni. és MI A FASZ?! sikerült. XD itthon létránál próbáltam, de nem ment, rájöttem, hogy azért, mert a fokokba beleakad a kezem és nem tudom rendesen használni, ott viszont volt hely. ÉS ez azért nagy szám, mert ilyen általános iskolában volt utoljára és mert 101 kg vagyok. tehát valamiféle erőnek is kell lennie, ha ennyit felbírok. kápíse?! :D ez persze fejben úgy néz ki, hogy továbbra is egy dagadt, gyámoltalan nyuszi vagyok, aki fél bárkihez is hozzáérni. 

hangulatingadozás:

fullon vagyok teljesen, úgy érzem vagy összeroppanok vagy felrobbanok. ez azért gáz, mert nem akarok börtönbe kerülni és nem is látom azt a pontot, amikor ennek az állapotnak vége lehetne. minden faszságtól egyből dühbe gurulok/"sírva fakadok". ez is egy-két napja volt, e fasz munkatársam már volt, hogy becsukta előttem az ajtót, de azért, mert fogyatákos, de tényleg, nem beszólásnak szánom, mindent úgy kell csinálni, ahogy mondták, mert fél a lebaszástól és ocd-s. szóval állt, hogy majd becsukja az ajtót és mivel idegesített, mondtam neki, hogy csukd be bazdmeg az ajtót. vagy pont ezt vagy valami hasonlóan sértőt, de szerintem ez volt az. és akkor mondta, hogy jó van már, ne kötekedjek. mentem a helyemre dolgozni és elszégyelltem magam, mert mi a faszért bántom, olyan vagyok mint a többi nyomorult. nem tudom, hogy komolyan vette-e, de később odamentem és mondtam neki, hogy elnézést, amiért bunkó voltam.

 

tegnap nevettem a buszmegállóban, angolul volt több kép nehezen leírható szavakról, hogy valaki nem tudja leírni. pl.: hilarious -> hilaliorus, hialuros... és akkor feladja, big laugh :DDDDDD és összehúzott a nevetés. van már valamennyi hasizmom és gondolom az. de amiért ezt megemlítem, az az, hogy már nem is emlékszem, mikor nevettem így. :( mert rég éreztem már ilyet.

202107012141.png

rákerestem, hogy legyen kép. igen, ilyen eccerű a humorom. :D

holnap meg fel kell lépnem a fórumra, mert félő, hogy már törölnek. majd eltakarom az üzenetértesítőt. de belenézni nem fogok. ennyire vagyok kigyógyulva a dologból. pedig próbálkozok. már olyan dolgot is felhoztam, hogy a kora miatt problémásabb lehet a gyerekvállalás. igen bazdmeg, próbáltam a racionális, evolúciós előnyt néző énemre hatni. működött? hahaha!

süti beállítások módosítása