Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
18

2010. április 18.

Címkék: család én kaja falv | Szerző: nananananana | 11:59 pm

Aloha. Hát, hogy ne térjek el a tárgytól, ma sem történt semmi. Voltam a patakparton, megint csak a szélén, még mindig magas a víz, de legalább elmosta a dolgokat, amiket kiszedtem gereblyével.

Ma ebédre olyat ettünk, hogy makaróni, szószporos, de hús helyett párolt zöldséggel. "Véletlenül" találtam ki pár hete, amikor makaróniehetnékem volt, de nem volt itthon darálthús. Annyira jól sikerült, hogy ez mint külön étel kapott helyet a tárházamban, nem mint egy fattyú, úgyértem, helyettesített dolgos kaja. :D

Ma hallottam a tvben, nemtudom ti hallotátok-e? Hogy mit? Hát, hogy britt kutatók megállapították, hogy a madár az ász! Ma ma ma, a madár az ász. :D Ma néztem ezt a family guy részt, állat. :D

A napom csúcspontja az volt, mikor kimerülten ültem a pataknál a kerítés szélén, és néztem a tovaszálló felhőket, szép kék, rózsaszines árnyalatúak voltak, könnyedek, csodásak. Soha nem unom meg szerintem az ég bámulásást, mindig olyan szép, nyugodt.

Ma nyírtam füvet, meg előtte kapáltam a füvet, hogy a sárga istenverése kipusztuljon, bár még biztos nincs lezárva a meccs. Ma vágtam először füvet a nemrég kitakarított udvarokon, szerencsére nem kapott követ, jól dolgoztunk. :) Nemrég hallottam valamelyik showder klubbos előadásában, hogy mi megy falun, hogy a flex mikor jár, meg mittudoménhogymagyarázta. :D  Igaza van, de nem mondott el mindent. A fűnyírás is társasági esemény, anyum sokszor mondja, hogy hallod nyírják a füvet, már nekünk is kéne. :D És akkor még jön az egész éves stílfűrészháttérzaj. :D Komolyan, falun nagyobb a hangterhelés mint a városban. XD Meg a baszott madarak is csiripelnek állandóan, vagy a kutyák ugatnak, nincs itt csend soha. Bár én úgyse élvezném, zúg a fülem. Évek óta, lehet van, sőt több is mint 10, néha mikor feleszmélek rá este, kurva idegesítő, de ilyen évente 1x ha van. Vagy 2 éve említettem itthon, aztmondták ne hülyéskedjek már. Hát rohadjanak meg, ők egyből mindenért halálos betegek, nekem meg nem lehet egy kurva fülzógásom, hogy meg ne kérdőjeleznék? -.- Majd ha lesz keret, kipróbálom a bilobilt, hátha. Lehet tudnék meditálni. Régen próbáltam, vagy 10 éve van annak is, annyira jó volt, soha olyan nyugodt, békés nem voltam. Semmire se gondolni, nagyon jó. Bár akkor lehet zúgott már a fülem, nem emlékszem.

 

MR3, bartók rádió, éppen a szózat "csendül" fel, énis tiplizek, holnap küzdelem.

süti beállítások módosítása