Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
okt
22

Még 5 munkanap és "szabadságon" leszek. :D

Az utóbbi napokban 2 dologra jöttem rá. A káosz nem létezik. :D Szóval a fizikusok-matematikusok tévednek. :D Csak így és a senki idióta ezt így kijelenti. :D Mert ugye azért van a káoszos izé, mert nem lehet tudni, hogy a reakciónak mi lesz a következménye pl. ami pedig elméletileg kiszámolható, csak nem a mostani matekkal-fizikával, mert az anyagi alapú, nem húros. És emiatt hibádzik szerintem, mert minden csak egyféleképpen történhet. Meg az emberek cselekedeteinél is igaz ez, minden csak egyféleképpen történhet, mert bár látszólag az ember dönt és végtelenszámú döntése lehetne, úgyis az a döntése születne ami kiszámítható, mert kiszámolható, mert minden adott lehet. Szóval szerintem így lehetséges a jövőbe látni, csak kurva bonyolult lehet a képlet, ami midnent tartalmaz atomi-húri szintre lebontva és abból felépítve.
(taps)

Köszönöm. 

XD

 

A másik pedig, rájöttem miért esek könnyen "szerelembe". Valószínűnek tartom, hogy a vonzódáshoz társul a szeretethiány és ezért egy puszta "tetszik a csaj"-ból lesz egy "elvenném ezt a csajt". És úgygondolom ez így nincs jól, ezt felírom a rossz tulajdonságaim közé. :D

 

Végre megjött a hideg. Kicsit hidegebb mint vártam, de legalább már nem kell megdögleni egész nap. Mi kín a nyár. -.- Remélem jövőre leszek olyan állapotban, hájilag :D, hogy mehetek fűrdőbe, talán egy egész hétre is mennék. Már most elkezdtem tervezni a következő évet, de szerintem tök felesleges. Nemtudom írtam-e már, de ha valamit tervezek, az tuti, hogy nem úgy alakul. Most legutoljára pl. terveztem az utolsó havi fizuból egy csomó dolognak a megvételét, erre beállított egy felszólítós levél, régi tartozós, elég régi, hát nabumm, annyi is lett a dolognak. Bár próbálom menteni a menthetőt és ragaszkodom ahoz, hogy már csak jobb lehet.


 

Úgyérzem elszalad mellettem az élet. Csak nem nagyon tudok tenni ellene semmit, korlátaim vannak, amiket nehéz átlépni, egyrészt anyagi, másrészt és ez a jelentősebb a hozzáállásom nemistudom, nem megfelelő. Kellene egy életvezető. :D
Mint a Kés/Alatt c. sorozatban. Rá is kerestem, mert kurvajónő volt benne, az életvezető (a filmben egy átoperált pasi, de élőben nemaz XD :P ). Ő is levághatná a kezem, elképesztően gyönyörű. Amúgy a kibaszottvéletlen szeretném megemlíteni, hogy ezt a képet elnézve rohadtul hasonlít rá az utóbbi plátói kapcsolatom. :D Na nem ilyen, de a vonások és az egészmindenség ezzel a képpel nagyon rá emlékeztet:  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Nehéz lemondani, pedig a helyzet is elég hülye, hiszen nem is "birtokoltam".

Istennő TOP 5

1. Zooey Deschanel (:O)
2. Penelope Cruz (álomnő - a film isteni, asszem újra meg fogom nézni)
3. Vida Guerra (a picsa)
4. Famke Janssen (műalkotás)
5. Kari Wuhrer (régi szerelmem XD)

 

 

Siránkozás:

A jelenlegi környezetemben 2 emberről tudom csak elmondani, hogy nem utálom, egy kicsit sem. Ez annyira szar, mert mindenki annyira fasz-köcsög-nemtörődöm-ostoba-bunkó-seggfej-erőszakos-lenéző-becsapó-szemát-állat, hogy az embernek a kedve elmegy a velük való találkozástól.                                                          

 

süti beállítások módosítása