Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
dec
2

Papamaci

 

Ma voltam számítógépet szerelni, szoftveresen. Volt egy kis bénázás is, de az annyira nem lényeg.
A lényeg, hogy egy családnál voltam, két kisgyerek, egy feleség. Karácsonyi zene a háttérben, az anyuka a gyerekeknek magyarázta a telet, nagyon elkapott a családias hangulat. Ma először éreztem, gondoltam, tudtam biztosan, hogy tuti akarok családot, mármint sajátot. :D Azthiszem kurvára jó lesz, már alig várom. :D
Mióta nem írtam, voltam egyik nap nagybátyáméknak segíteni cipekedni, ottvolt a legkisebb unokatesóm, most elsős, egyik unokahugom és a pasija. Addig a napig nem volt vele problémám, a "pasija" -val és most is csak "koholt" vádjaim vannak, hogy miért nem kedvelem. Na, számomra elfogadhatatlan módon viselkedik a legkisebb unokatesómmal. :D De mint mondtam, koholt vádak, fülhúzás, fenyítések, oltások (wut b+, wut?).
Ezzel szemben én, lehet túl megengedő vagyok, de akkoris normálisabb.

Valahogy kialakult bennem a gyengék "tisztelete". Nem konkrét tisztelet, hanem hogy magammal egy szintre emelem őket. A macskát is, megadom neki azt a tiszteletet, lehetőségeket, amiket én is elvárnék. Lehet hülyeség, értelmetlen, de akkoris.
Többekközött szét kellett szedni (verni :D) egy kanapét. Én odaadtam a kalapácsot a kisunokatesómnak (fiú, azt még nemírtam) és olyan lendülettel csapkodta szét, hogy öröm volt nézni. :D Ők annyira nem... tartották elfogadhatónak szerintem, mert tuti nem engedték volna, de látták, hogy semmi probléma, hát hagyták. De belátom, hogy veszélyes volt, mert mivan, ha megüti magát, de ilyen alapon minden veszélyes, mert el is eshet, meg minden, szóval szerintem elfogadható. :D
De én biztos túl megengedő vagyok.

Esik a hó. Mily meglepő, lehetne ércelődni, így tél elején, de de! Az, tavaj alig volt hó, fákjú.

Néztem a valóvilágos izét, nemtudom, most valahogy bekapcsoltam a tv-t, és nem az xboxal játszottam, :D naszóval hú, mondom biztos van vagy 30 éves már a plasztik csaj, és nem. Jajj szegénykém a bemutató videóban annyira falvasi. :D De amúgy szerethetőnek tünik. Illetve basznám. :O Nemtudom, hogyan bírta ki a csávó merevedés nélkül a csajnak a táncát, sőt tovább megyek, hogyan bírta ki, hogy ne bassza meg ott helyben. Én én én én... a látványtól megőrültem, nemhogy még viseljem is érintéseinek "súlyát".
Ezért nem megyek soha életembe striptízbárba (na mintha csak ez lenne az oka XD), nem, nem bírnám ki, hogy ott van előttem és semmit nem lehet csinálni. Legalább hokizni lehetne vagy mittomén. XD
Néztem, ja az előzőt neten néztem videóban, mert ugye tvben alig adtak le belőle, na néztem tovább és arra jutottam, hogy ami a legjobban hiányozna nekem a villában, az a zene, zenehallgatás. Hardstyle vagy hardcore nélkül nekem végem lenne. :D

Lehet halálos beteg vagyok. Most jutott eszembe. :D Mert már egy jó ideje nem mozgok és még olybá tünik, nem kezdtem el visszahízni, pedig sajnos teszek az érdekében, de NE sikerüljön. És ebből meg hogy most nézem, az óra szíj a 4. lyukban van az izéje és most kicsit már lötyög, és úgy emlékszem eddig pontosan így volt jó. És ebből azt szűröm le, hogy lehet kezdek összemenni, vagy valami csontos bajom van, amire még az is rásegít, hogy valamelyik nap tenyerembe ütöttem az öklöm, nem erőből és fájt és rácsodálkoztam, hogy az ujjak tövénél lévő (mármint a csuklónál, nem a körmöknél XD) valamiizé hogy ki van türemkedve, nem emlékszem, hogy ennyire ki lett volna valaha is, sőt, kifejezetten kipárnázott öklöm volt mindig is, erre egyszer fel is hívták a figyelmem. :D Ja tényleg, azt ugye tudjátok, hogy ütéskor nem az ököllel kell odabaszni, hanem azzal a kiálló csontokkal? Én pl ezt sem tudtam, pedig annyira logikus, nem az ujjad fájdul meg ÉS mivel kisebb az "érintkező" felület ezért a pontra jutó erő nagyobb, szóval nagyobb fájdalmat, sérülést lehet okozni. 
Úgy szeretném már őket használni, még sosem verekedtem. De ha lehetséges nyerni szeretnék, thx. :D Edzőpartner kellene nekem. :D 

Ráálltunk a nyereményjátékokra. Én úgydöntöttem, hogy hát, ha nem keresem, nem is tud megtalálni a szerencse, szóval mostantól (akkortól) szorgalmazom a potyanyereménylehetőségek használatát. Aztán 1-2 hétre rá anya azzal jött, hogy egy munkatársa nyert egy tálcát vagy mit a milkával asszem, lehet a bocival, egy csorda. :D És most olyan, mintha az ő ötlete volna, de ez csak engem zavar. :D

Holnap belekezdek valamibe. :D

A csaj, szandi, lehet pár hét és a googléban a szandi énekesnő elé helyeződnek a rá irányuló keresések, nem csodálkoznék :D

http://www.pixter.hu/video?id=23992

ez megatánc

http://www.valovilag.hu/video/109317

Elnézést kérek, de BASZNÁM!

(ennyi káromkodás még biztos nemvolt egy posztban sem :P elnézés)Mégvalami:

KURVAJÓ, már sokszor hallottam, de most, hogy rácuppantam a 80as évekre, mindjárt mondom jiért, nagyon megtetszett:

 

Bad Boys Blue - A World Without You (Michelle) (Dance Mix)

Azért, mert a The Losers -ben van egy jó szám, rákerestem és 80as évekbeli és amiatt megőrültem. :D Annakaneve: Journey - Don't Stop Believin szintén kurvajó.

Ilyenkor bánom, hogy nem tudok énekelni, de holnap, ma lehet fogok, majd ha nem lesz itthon senki. :D Azt a miselest "nyomatnám". :D Ez egy nem tervezett befejezés.

süti beállítások módosítása