Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
20

Hát az úgy volt... hogy ez egy múltheti összefoglaló. :D

 

A retardált gecivel raktak össze, és ez úgytünik állandó lesz, nembaj, megérdemlem. ^^ :P De nem ez a lényeg. Újabb szerelmi történet volt. XDDDDDDD Kis dolgokból tudok elefántot csinálni úgy, hogy a gondolatok baktérium módjára fokozódó ütemben árasztják el az elmémet, egyre gyorsabban, "agresszívabban". :D Az úgy volt, hogy volt valami tetején olyan fejmagasságban egy fadarab, amit unalmamban felrúgtam, hátha elkapom és lal, elkaptam amikor visszaesett. Szóltam is annak, akivel voltam, hogy látta-e, merthogy elég béna vagyok és büszke voltam magamra XD, de nem látta, ellenben akkor haladt el ott egy csaj lovon (nem, nem álom volt, közelben vannak lovak, csak olyankor járnak oda általában, amikor már mi nem vagyunk ott, de most más időben voltunk ott, ezért "találkozhattunk") aki vagy azt hitte, hogy a másiknak szólok, hogy nézze mi megy ott, vagy látta a dolgot és azon mosolygott. Utána elvörösödött fejjel nevettem magamon, és jött ez a baktériumos dolog, teleszórta az agyam ezerféle dologgal. Egész héten más időpontban voltunk ott, másnap is jött, megint benézett, harmadnap is és itt kiderült, hogy nekem is van ez a szuper képességem, hogy tudok időt lassítani, amikor megláttam olyannak tünt a szívverésem, mintha 2 másodpercenként ütne egyet, vártam esetleg beint/beinteget XD de semmi. Azután negyedik nap... boooom, egy fiúval lovagolt. Egy ideig gondolkoztam, hogy lehet csak ismerőse, testvére, de inkább töröltem az "emlékeket". Úgysem lett volna semmi, még mindig a kibaszott börtönömben élek. Oké ez semmi vagy gáz, vagy gázos semmi, de, ezt mindenféleképpen meg akartam örökíteni. ^^

Hétvégén felcsillant a remény. Van egy program, AGK, amivel "egyszerűen" lehet androidos programokat/játékokat írni. És elkezdtem próbálkozni vele, sőt valami egyszerűbe is belekezdtem és ma lesz a 3. nap, hogy baszakodok vele, merthogy baszakodás megy, már régen volt, hogy használtam az agyam, neaggyisten programozásra, de remélem sikerül belerázódnom. Nameg a nyelv is ismeretlen, de inkább megvalósítási problémákba ütközök, de megoldom őket, csak időbe telik. Nembaj, baszakodok, mert érdekel.  De ez lehetne akár a börtönből kivezető út kapuja is, csak rá kellene venni magam, hogy foglalkozzak vele. Sok fellángolásom volt már ugye a "börtönévek" alatt, de ezeknek semmi látszatja. Ezeket a börtönös dolgokat azért teszem idézőjelbe, nehogy valaki egy büntetés-végrehajtási intézetre gondoljon. XD Na meglátjuk mire jutok vele, ennél több segítséget már nem érdemlek. Ja merthogy bundleben olcsón meg lehetett venni ilyen programokat. Amúgy volt 2 másik kiszemeltem, de azok 20-30 ezerbe kerülnek és a rám jellemző majdtalándelehetmégsemre nem költhetek ennyit. :D

 

És az elmúlt hét híre!

37756_1.jpg

 

Osztálytalálkozó - Judgement Day XD

Amitől úgy fostam, hogy majd egyszer lesz és gáz lesz... eljött. Harcoltam vele, de inkább elfutottam. Nem állok még rá készen. Skippeltem, most viszont, hogy már találkoztunk kedves ellenségem, tudom, hogy mire számítsak legközelebb és felkészülök rá! Annyi pozitívuma van azért, hogy az realizálódott bennem, hogy a felnőtt léttel megkaptam már a SZABAD AKARAT HATALMÁT! Én dönthetek arról, hogy mit akarok és mit nem, és rájöttem, hogy ha nem akarok menni, akkor nem megyek. nem érdekel, ha ez nem illik vagy akármi. Minden felrúgható, erkölcs, szabályok, jóizlés, illendőség, mekkora hatalom ez. :D Jár a tabzs! O_o \o/ Nem igazán fedeztem még fel a felnőttek világát és azthiszem ez még várat is magára egy darabig, esetleg örökre. ^^

 

És a mai nap:

Olvastam arról, megint, hogy sok embert elcsábít az ISIS, többnyire csalódottakat, szegényeket. Gondolkoztam rajta, hogy utálok majd mindent a környezetemben, szarok bele és mehetnék én is oda. Meg, hogy milyen jó lenne, megszabadulnék minden gondtól, csak lövöldözni kellene érte, még akár jól is mehetne az egész, még a koránt is bekamuzhatnám, hogy tetszik. :D De úgy döntöttem, hogy ez sosem fog megtörténni, merthát sokévnyi szenvedés menne kárba, nameg úgyis az első percben kinyírnának, béna vagyok az fps-ekben. XD Komolyan nem is gondoltam, felesleges felvenni a terroristagyanus személyek listájára. XD A betévedő darazsakat kiviszem a házból, nemhogy embert öljek. :D Ó eszembe jutott a psycho utolsó jelenete, szóval lehet ezzel nem sikerült meggyőzni senkit, épp ellenkezőleg. XD Meg úgysincs pénzem az odaútra. XD

 

(ahhoz képest, hogy nem vagyok szerelmes, nincs csajom, 'börtönben élek', már ez a 14. szerelem címke XD)

süti beállítások módosítása