Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
júl
21

A Drive egy fantasztikus film, biztos írtam már róla itt, az ost-jét már sokszor végighallgattam és még fogom is, fasza zenék vannak benne. De az apropó, azon túl, hogy most is ezt hallgatom, van mai vonzata.

 

Túdóm, túúúúdóóóm. :D Már lezárt ügy volt, de akkor sem tudok szó/írás nélkül elmenni mellette. :D A lovagló csaj volt megint. :D Tegnaptól már ugye más időpontban vagyunk, így nem """találkoznánk""" és milyen érdekes, ma délelőtt jött. Extraultramega érdekesség, hogy mindig csak egyszer ment el ott, ma szünetkor jött, nem """találkoztunk""" ugye és ment még egy kört munka alatt is. És bemosolygott mind a két alkalommal (oda-vissza), amit azért nem értek, mert amikor a fiúval volt, be sem nézett. Össze is törte a szivem. XDDDDDDDDDD Nem, csak akkor kaptam észbe. :D

Olyasminek tudnám leírni azt, ahogy az ilyen dolgokra reagálok belül, mint a Nisekoi/False Love-ban ahogyan a fiú reagál a dolgokra. SZuper anime amúgy, sokat lehet nevetni, rajta, a helyzet is tetszik, de talán ez az, amiért nagyon bejött, mert tök ugyanígy mennek végbe bennem is ezek a dolgok, TELJESEN ÍGY. Igen, középiskolásokról szól, én meg már nem az vagyok, de oda se neki. ^^

Nem értem, ha valamit ennyire szeretnék, miért nem teszek érte. Pedig ingyen van. Minden nap 9 kibebaszott órányi szenvedést állok ki,napi 1-2 órát rászánhatnék, hogy kikerüljek ebből, el az álomvilágomba. :D a régi nóta (<- omg hány éves vagyok, 60? :D)

 

Olvastam a velveten egy írást, amiben egy csávó csajozási tanácsokat adott egy előző írónak. Mindenféle ilyet elolvasok, illetve ami az emberek megértéséhez vezethet szerintem, mert ezzel hatalmas problémáim vannak. Már volt how to be a human googlés keresésem is. XD Utána rájöttem, hogy udemyn biztos van emberi kapcsolatos "tutorial" és találtam is olyat, ami érdekelne, csak előbb rá kellene feküdnöm az angolra, mert még mindig nem maxoltam ki. Valamennyire érteném, de itt minden szó számíthat, nem úgy mint egy progi tutorialjában. :D De amiért felhozom még, ez a dolog benne:

Nekem pedig az a véleményem (és az evolúciós pszichológiának), hogy pont a ezeket a nice guy tulajdonságokat (=kedves, odaadó, érzékeny, türelmes) kell lentebb tekerni, persze nem nullára, és másokat felerősíteni. Határozottságot, önbizalmat, rámenősséget, céltudatosságot.

 Nem akartam, de belinkelem, mondjuk pár év múlva lehet nem él majd. :D

http://velvet.hu/randi/2015/07/18/ha_nem_reagal_negativan_akkor_arc_haj_comb.../

És ezzel az a bajom, hogy kibaszott nagyon nice guy vagyok. :D Arra jutottam, hogy marad az a lehetőség, hogy gazdag leszek (már megint álmodozok), és nem kell szerepet játszanok majd, hogy elérjem a célomat. Célomat... ezt... ezt nagyon szépen, rá nem utalóan sikerült megfogalmazni. XD Lehet az a bajom a dologgal, hogy a legtöbb környezetemben levő fiútól/férfitől amiket láttam, az nem tetszett. Sok kamu, átlagosan a nőket lenéző seggfej, esetleg háttérben is tartó magatartást folytatnak, több is, feleséggel is. Nem értem. Mármint a női "károsultakat", hogy mi a kurva isten faszát élveznek egy ilyen kapcsolatban/házasságban. Izé, ezek a csávók, mind ilyenek, mint a cikkben: "Határozottságot, önbizalmat, rámenősséget, céltudatosságot." De emellett szörnyű a személyiségük.

Nemtudom, ezt még megrágom párszor magamban. Lehet csak összemosom a dolgokat a seggfejséggel...

 

napontaírás-cccccombo, so hardcore! :D

süti beállítások módosítása