Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jún
6

2020. június 6.

Címkék: zene én siker szerelem | Szerző: nananananana | 11:56 pm

HELÓ BLOGOM.

 

Két napig volt gyomoridegem egy elküldött levél miatt. XD Sehova máshova nem tudom leírni ezt, ezért fordultam hozzád kedves blogom, mint valami utolsó kurvához egy kanos frissen börtönből szabadult fegyenc. :D

Hát mi a kurva isten fasza! Akkora nyomás volt rajtam, most pedig a levélre adott félpozitív válasz miatt ez konvertálódott jó kedvbe és úgy érzem egy kvazár van bennem. :D

 

Kezdjük az elején. Már fogalmam sincs, hogy miről kezdtünk el beszélni több éve, amit szakaszos levélváltások követtek, de aztán áttértünk egy témára, amit gyakoribb levélváltás jellemzett, és mondjuk az utóbbi 1 hónapban 4-5 levél. Nem kapcsolatra irányuló beszélgetések.

Aztán most nemrég, két tök egyszerű kérdést kaptam, mi érdekel, mi jár a fejemben. Utóbbira kapásból beírtam volna, hogy általában ő. :D DE és ez egy hatalmas de, valószínűleg van férje. Már arra is gondoltam, hogy csak félreértettem, mert nem volt egyértelmű információ erről és nyilván a a reménytelen szerelmes énem imádja az ilyen szituációt. :D - Hogy baszódnál meg! - :D A mi érdekel téma pedig iszonyatos erőfeszítésbe került, míg meg tudtam válaszolni. Hihetetlen, de ezen még sosem gondolkodtam. Meglepett, hogy ennyire nincs rá válaszom. Aztán KONKRÉTAN másfél nap gondolkodás után kiadta az agyam a választ: az emberek és emberi kapcsolatok. :D De ez mi a faszom? Ezzel mit lehet kezdeni? :D Mert az oké, hogy én rengeteget gondolkozok az embereken, érdekel a pszichológia, sok ilyen videót nézek youtubeon, hogy mi az ember, meg miket csinál, a sorozatokban és filmekben is azok a művek tetszenek, amik ilyen témában fürödnek. Ilyesmikről már volt is szó itt azthiszem. TUTI: :D

És a válaszban képes voltam leírni ezt, bővebben, hogy ez érdekel. Már amikor ezen gondolkoztam is kellemetlen érzés kapott el, mert olyat is írtam neki, hogy érdekes, ő, érdekelnek a gondolatai és miközben ezen gondolkoztam, majdnem pánikrohamom lett. XD Hát normális? XD Mert, hogy majd mit fog gondolni, hogy én csak tanulmányozom, meg mi ez ökörség is, hogy az emberek érdekelne, és majd biztos nem ír többet. Mert ugye én akkora fasz vagyok, hogy nyilván ezt meg is írom. Meg is írtam, de a levélben próbáltam kifejezni azt, hogy nem emiatt társalgok vele. Azt persze nem írhattam, hogy azért levelezek vele, mert szerelmes vagyok belé, mert azt még én sem tudom, mert mégis hogyan lennék, ha még nem is láttam, nem is ismerem jobban (bár azért elég személyes gondolatait is megosztotta már), pedig tényleg ilyesmi érzésem van. :D Fuck logic?! :D Ja és ott van a szinte schrödinger cica fajta férj lehetősége. De próbáltam azért úgy fogalmazni, hogy valami mégis érzékelhető legyen ebből. Szerintem, de én meg nem értek az ilyen dolgokhoz, szóval nem tuti, hogy ez jön le belőle. :D

És akkor én fasz elküldtem a levelet, elmentem fürödni és akkor kezdődött a probléma. XD Kisebb hányinger jött rám. XD Emellé folyamatosan azt mondogattam magamban, hogy "mi a faszért kellett ezt elküldeni?". Másnap egész nap ugyanez volt, majdnem görcsölő has és folyamatos önszidalmazás, meg hogy miért nem írtam valami mást, ami ha nem is annyira érdekel, de érdekel. MI A FASZÉRT KELLETT EZT ELKÜLDENI? MI A FASZÉRT ÍRTAM EZT? A beszélgetés egy... "platformon" zajlik (nem, nem társkereső XD) és még oda sem léptem be, inkább nem akarom látni, hogy mi lesz. Jó csak egy napig bírtam, majdnem kettő. :D

Merthogy milyen lehetőségek vannak, voltak:

- "Ez beteg, mi ez a szar amit itt írt?" És nem ír soha többé.

- "Ó, nincs férjem, rosszul értetted, házasodjunk össze." (mondom, hogy ilyen reménytelen szerelmes vagyok, a mocskos animék oka! ticcsákbe! XD )

vagy Megérti, ír valamit, de "nem kapcsolódik a fogaskerék".

Mind a három lehetőség egyaránt kiborított. :D Első azért, mert tényleg kedvelem és érdekes és szívesen beszélnék még vele, még ha csak így friendzoneban is. Shame on you NANANANANANA. :D A második azért, mert bármennyire is vágyok egy kapcsolatra, annyira nem állok még rá készen, hogy tuti nem működne. Mondanám, hogy folyamatosan próbálok fejlődni, de ismersz blogom, mindig is PRÓBÁLTAM. :D Bár már fogytam bazdmeg! ÉS ami a legszupcsi-mupcsibb, izmosodtam is. Nem azt mondom, hogy kickboxeres lett a karom, de már elég nagyok az izmok. Jó nekem feltűnik, másoknak lehet nem még, mert persze van rajta zsír. MÉG! :D A harmadik lehetőségben az zavar, hogy nem a második. Mintha nem is írtam volna. De akkor csak a másodikat szeretném? Igen, nem de igen. :D

Szóval most nemrég felléptem, és írt. Gyomrom összeszűkült, elkezdődött a hidegrázás, megnyitottam a levelet. Inkább elolvastam az enyém előtte, csak hagy húzzam még az időt egy kicsit, haha, very funny vagyok, gondoltam, és akkor elértem a válaszhoz és... a következő évadból kiderül. LOL. Egy kisebb esszé szerű levélre jött egy OK. Amit kurvára gyűlölök, mióta egyik munkatársamnak, aki amúgy nő, de nem akartam tőle semmit, egy elég okosat írtam, 6-7 mondatban az életről és annyit írt oda az a kúrva, hogy OK. Hát bassza meg. Nem, nem gondolom azt hogy kurva, nem akarom lekúrvázni, ez csak egy eltúlzott reakció amit nem gondolok komolyan. És akivel levelezek sem annyit írt, hogy OK, csak elég rövid volt a válasz, ami arról szólt, hogy majd fog válaszolni. A levél tartalmára, hosszára való tekintettel ez érthető is, nekem vagy 3 óra volt összehozni a vázlatot, aztán még az utolsó nap is módosítottam rajta. Igen, nehéz kifejezni néha a gondolataimat. :D Annyira, hogy néha itthon is másnap, vagy akár 1-2 hét elteltével felhozom régebbi kijelentésem valamiről és elmagyarázom, hogy azt hogyan gondoltam, nehogy rossz néven vegyék. :D De a lényeg, hogy a rövid válasz alapján pozitív lett a fogadtatása, viszont KURVÁRA NEM SZERELMES LEVELET KAPTAM VISSZA! XDDDDDDDDDDD Tehát félpozitív a válasz! DE hát nem ennek kellene örülni? Mert levelezünk tovább és van még időm arra, hogy tökéletesítsem magam és amikor úgy érzem készen állok rá, akkor majd megkérdezhetem, hogy nem-e akar találkozni. :D

Normális vagyok-e? Költői kérdés volt.

Szóval újra kapok levegőt rendesen, nem görcsöl a hasam. :D 

Fogyáshoz: tudod mi segített elindulni? A KIBASZOTT FÉLTÉKENYSÉG. Hogy egy csomó seggfej csávó bassza a nőket, pedig közel sem értékelik őket annyira, mint én. Piedesztálra emelés... tudom tudom. Ezt is felfogtam már, hogy én fiúként elhittem a meséket. :D Lehet nem is nőknek szánták őket, hanem a romantikus férfiak találták ki, a királylányos herceges megmentős történeteket. Közben a nők ugyanolyanok mint a férfiak, csak kúrogatnak. Borzasztó volt ez a felismerés is, hogy nem létezik, nem létezhet az a nő, akibe szerelmes akarok lenni, aki nem kúrogatja magát, hanem a szerelmet keresi. Nem, nincs bajom vele, ha kúrogat, mert miért ne élvezné az életet, csak BUMBUMBUM ÍRIGY VAGYOK. És ez kezdett el segíteni lefogyni. :D Van amikor softcore videókat nézek közben, nem szexuális/élvezeti céllal, hanem mint motiváció. Hajjakmeg működik. XD

 

Köszönöm, hogy ezt megoszthattam veled. Tökre tetszik, hogy megszemélyesítettelek bro. Nem! Cimbi.

Amúgy érdekes, nincs köze a levelezéshez azthiszem, de rengeteg szerelmes zenét hallgatok. Nem fosokat, indie, alternatív meg ilyesmik. A probléma velük, hogy olyan érzés őket hallgatni, mintha a testem közepéből akarna kinyúlni a szeretet, hogy szerelmet találjon, de túl gyenge, túl kicsi, kis, hosszú nyúlványai nem érnek el senkit, mert egy hatalmas űr eszi körül. Sajnálom őt.

A másik "érzelmi" problémám, hogy visszatért az ütögetés. XD És most már, hogy erősebb vagyok, jobban... "élvezem". Eléggé fáj néha ahogy a falat/valaminek a lemezoldalát megütöm, de annyira ideges vagyok néha. Nincs mindig oka, hullámzóan jön rám.

Tele van a faszom már mindennel, úgy érzem megfulladok az életben, az emberektől, szükségem lenne egy kis magányra. HOOOOOOOOOOOOGY? XD Iszonyat magányos vagyok, mégis mire gondolok akkor? Mondjuk egy hétig nem akarok senkivel találkozni.

 

Oké, közben le is nyugodtam a mostani események miatti izgalomból. Csövi, majd még kereslek! :D

Egyetlen félelmem van a csajjal kapcsolatban, hogy mi van, ha dohányzik? Semmi más nem zavarna, de ez nagyon. Továbbra is undorítónak tartom, nem arcoskodásból, fizikailag undorodok tőle. :D Próbáltam szokatni magam a gondolathoz, és akár el is képzelhető, de nem, inkább ne. Nemtudom. Igen, csőcső. :D

süti beállítások módosítása