Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
16

2020. augusztus 3.

Címkék: zene emberek szerelem | Szerző: nananananana | 8:50 pm

személyiség-rák

 

teljes mértékben rám telepedett. alig pár perc szabad gondolatom volt ma is. nem értem. nem ismerem ezt a folyamatot. hogyan lehetne ellene küzdeni? hogyan lehetne megszüntetni. hasonló már volt párszor és vége lett, szóval bízok benne, hogy ennek is vége lesz. ez. sokat. segít. köszi. az a kérdés, hogy ébredés után mennyivel jut eszembe a levelezős dolgokon gondolkodni. eljutok wc-re? vagy a buszon? esetleg munkakezdéskor? de legalább lenne értelme. annyiból hasznos, hogy tudom mit keressek majd másokban, milyen érzést magamban. már közelebbinek érzem azt, hogy tudjam, mire jó egy barátnő. :D ma úgy voltam vele, hogy hagyom kibontakozni a dolgot, szóljon erről a szenvedésről a mai nap. bízom egy jobb holnapban.

ezt elősegítendően írtam neki, hogy most később írok majd. bráfó, BRÁFÓ! :D :clap: így hátha csökken a késztetés, hogy ezen gondolkozzak, plussz választ sem kell várnom. 

mindenkiben van egy kis-személyiség az általa ismert emberekből, akivel tud "beszélgetni", majdnem úgy, mint a valódi emberrel, akiről mintázta. és ez a levelezős kis-személyiség elrákosodott, nem tudok másra gondolni. személyiség-rák-kemoterápia? az alkohol lehet. :DDD kár, hogy nem vagyok alkoholista. :D sosem késő megjavulni. lol

 és most az oldalra, ahol beszélgetünk is korlátozottan léphetek fel. egyre több a probléma, amit okozok magamnak.

hétvégén találtam egy zenét, amitől majdnem sírok. mert a levelezősdi jut eszembe róla. KURVAJÓ, KÖSZÖNÖM. :D

ez:

 

rohadtul tetszik a zene. dolgozóban is meghallgattam, mert egy fasz vagyok, majdnem sírtam is. XD majd holnap is meghallgatom. gg ez wp

egy másik szintén szuper zenét is találtam, ennek majd megnézem, hogy mit is jelentene a szövege, mármint értem, csak hogy a szerző mire gondolt. mert nekem ez öngyilkosságos zenének tűnik. / mikmakmukk, mostutánaolvastam, csak szakítás. :D igen, részben én is ennek gondoltam, csak öngyisnek jobban... tetszik. :D

a zene:

 

 ja tényleg, már ezerszer elfelejtettem írni, elkezdtem fütyülni. nem füttyművész akarok lenni, csak munka közben amit hallgatok és tetszik, mivel a gépek elnyomják szoktam fütyülni. persze szarul. néha itthon is, pedig de szar minden is.

mégmégmég egy videó.

 egy ideje nézegetek ilyesmi videókat, nagyon érdekesek. és ebben van ez a fura hülyeség. nem jól ül a zongorához a csávó, ezért nem kedvelik. és nem tanulhat meg zongorázni, pedig zongorázást akarna oktatni, valami ilyesmi, már régebben néztem meg. és hasonló hülyeségeim vannak nekem is. ha valamit rosszul csinálok, vagyis nem is rosszul, hanem máshogy, mint ahogy kellene, vagy ahogy gondolom, hogy kellene, akkor nálam is, mint "bűn" érzékelődik ez. hogy rosszul ülök. ja lol, a buszon olyan helyre szoktam ülni, ahol mind a két lábam fel lehet, sőt kell tenni az előttem levű ülés magasítójára, mert úgy férek el kényelmesen, és kényelmes is. vajon az emberek ezért nem kedvelnek, mert úgy ülök? :D oké, nem csak ez a baj vele, de ez megfogott.

 

vajon lesz-e még nem nyígós írásom? :D

köszönöm, hogy leírhattam. dögöljek meg. is. és legyen más bajom is. :D

 

ez meg nm lett élesítve :D

 

süti beállítások módosítása