Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
nov
24

2020. november 24.

Címkék: tesóm X nemszar | Szerző: nananananana | 9:44 pm

 ebbül baj lesz more 

 

így szeretném csinálni:

ad 1: minden normális, keveset szomcsizok, csak a szokásos őrület

ad 2: megyeget a fogyás, bár félek, hogy nem lesz meg a csokievéshez szükséges súly

ad 3: egy befektetés lehet megtérül

ad 4: lassan közelít a hosszú összefüggő szabadnapos időszak

igen, ennyi jónak tűnő dolog elég ahhoz, hogy féljek, hogy valami nagy szar készülődik. hátha meghalok mi?! XD no, az pozitívum. :O XD

már pár napja tart, hogy rajzolgatok táblapc-n. nem megy jól, de van benne fantázia és egyelőre tetszik. régóta szeretnék meditálni, de nincs rá időm. mert nem szakítok. :) és ma az ugrott be, hogy a rajzolás lényegében meditáció, mert nyugi van. és mit rajzolok? hahahahahaaaa! a képzeletemben élő képet és annak fura alakjait a lelevezősdiről. XD ez a gyökér geci agy nem hagy nyugton ezzel a témával. ma, mint néha ha eszembe jut, próbálom felidézni, miket ír a "kapcsolatáról" és olyankor azért észbe kapok, hogy mi a faszt is gondolok, egy üres unalmas fos-szarként, hogyan kellhetnék egy ilyen kapcsolat helyett. de mint tudjuk, a racionális gondolkodásom nem mindig... racionális. :D

mostanában úgy érzem, hogy közelebb kerültem tesómhoz, de ez csak, ilyen, nagyon kis lépésekkel történik, és inkább azt jelzi, hogy mennyire távol vagyunk, mintsem azt, hogy szoros a... barátságunk, nem tudom mit kellene ide írni, vagy mi ez. testvéri szeretet mint kifejezés nem tetszik. :D és ma egy olyan okosat mondtam neki, igazából ez a lényeg, mert majd utána kifejtem. :D volt valami problémája a főnökével, otthonról felhívta, kiderült, hogy csak félreértette, megbeszélték, minden okés. gondolnánk. :D de a barátja mondta neki, hogy mit buziskodik. így tömören írnám le. és mondta ezt nekem:

most ez gáz, hogy a főnökkel így beszélek ezekről?

amire én ezt írtam:

nagyon_ "gáz" őszintén az érzéseket_ kifejezve beszélgetni_ bárkivel_ is, mert akiknek ez nem megy, azok az emiatti_ frusztrációjukat_ bántó_ megjegyzésekkel_ fejezik ki.

hétköznap ilyen értelmeset tudtam írni. :D nem tökéletes, de mégis érthető. :P az alsóvonal azért kell, hogy ne legyen kereshető. :P :D

csokikák nem csak megvannak, de szaporodtak is. ^^ :) van még csipszike meg kólácska is mellé. eltettem egy papírtáskába, ha meglesz az eredmény, akkor majd elfogyasztom, persze, ha pozitív. amúgy kurvajólesz, ha decemberben nem ehetek majd csokit, mert nem lesz meg a 110kg alatti súly. XD pedig már csak 1 hét van a mérekezésig, omg. D:

süti beállítások módosítása