Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
már
23

2021. március 23.

Címkék: én célok X nemszar | Szerző: nananananana | 9:05 pm

hangos könyv

 

hihetetlen, de még mindig tart a videó hatása. március 9.-én írtam, azóta persze többször meghallgattam, mert tudom, hogy minden elszelel a fejemből idővel. nagyjából 6-8 alkalommal, de még mindig viccesnek találom a poénokat és néha feltűnik benne "új" tartalom. :D de a lényeg, bár vannak nehezebb időszakok, sőt néha még mindig előjön csak úgy random, tényleg a semmiből a sírhatnék, de összességében azóta nem volt [szar] napom. nem jó napjaim vannak, csak nem szarok és ennek is örülök, de tényleg. bár a zenék még mindig gyorsan romba döntik a szilárdnak tűnő, de csak összeszigszalagozott lelkivilágom. :D az egyik listán van beach house, pár pillanat alatt felismertem és SKIP!!!!! időt kell hagyni neki gondolom. próbálok a videóban elhangzott dolgoknak helytállni, de néha... talán élvezem... hagyom betörni a levelezősdis gondolatokat, amik továbbra is felérnek egy tökönrúgással, pedig már ez a 3. hónapja, hogy nem beszéltünk. XD baja van az agyamnak. mondjuk eksülei mivel többszálú a beszélgetés, van egy része, amivel készülök, és feleslegesen sok időt ölök az ezen való gondolkodásba, és még hátra van a kivitelezés, és ebben a hónapban be kellene fejezni.

és a retardáltság teteje, ehhez jó lenne befejezni a harry potter első kötetét. XDDDDDDDDDDDDDD hogy hoooogy? XD ezt tényleg olvasom és a terv az volt, hogy a nyelvezetét felvegyem, de rohadjak meg, megértettem miért kedvelik annyian és nekem is megtetszett. néha felnevetek rajta. tegnap pedig egy fantasztikus ötletem támadt, nem tudom, hogyan nem jutott ez előbb eszembe. felolvasom a könyvet. mert az jutott eszembe, hogy úgyis olvasni kell, és mivel nehezemre esik a beszéd, javíthatnék a kiejtésemen, legalábbis gondolom, mert a fodrászom azt szokta mondani, hogy elharapom a szavak végét, és ehhez még az is hozzá jön, hogy néha nehezemre esik kimondani azt, amit gondolok, mert egyszerűen nem tudom szavakká formálni. na és ez a hangos felolvasás hátha segít ezen. természetesen egyből ennek is megtaláltam az árnyoldalát. egy podcastban hallottam, hogy a csávó meg a felesége mint quality időtöltés egymásnak szokott felolvasni, hogy úgy olvasnak könyveket, hogy egymásnak felolvassák, és így megbeszélik meg ilyenek, és abból, hogy most ezt elkezdtem hangosan olvasni egyből az jutott eszembe, hogy mennyire király lenne együtt olvasni alvás előtt, az ágyban elterülve, közösen nevetve a kibaszott poénokon és a kurva élet bassza meg az egészet. a dühömnek és szomorúságomnak nem tudok megfelelő hangot adni. BUT, ahogy lenni szokott, semmi sem vész kárba, legalább gyakorlom most az olvasást és... álmodozós gondolatok... mindegy. :P

ma vékonyabbnak láttam magamban a tükörben, főleg az arcom tűnt furának, meg a hátam, BENCE még mindig megvan, és mintha mindig ugyanakkora lenne.

tesómmal egy ici-picit mintha jobb lenne a kapcsolatom, mostanában többet beszéltünk, de ez csak hozzám képest több, még nincs egy normál szint közelében. de adjunk kreditet nekem, ez is haladás, nem megy egyik napról a másikra. 

amúgy kaki van, mert réges-régen úgy határoztam el, hogy ha 100 kiló alatt leszek és 100k ft felett keresek, majd csinálok facebookot, rendeset. nos a 100k feletti kereset megvan sok éve, de már a duplája is kevésnek tűnik, és ugye lassan, mondjuk 2 hónapon belül meglesz a 100kg alatti súly is, szóval a terv szerint esedékes lenne. de borzasztó lenne, nem akarom. látni a sok sikeres és vagy családos osztálytársat... nincs hozzá kedvem, nagyon letörne. elhangzott a videóban amiről második alkalommal áradozok, hogy segített, hogy ne mérjük magunkat másokhoz, meg ezerszer olvastam már, hogy mindenkinek máshogy alakul az élete, máshogy halad, meg ilyenek, de akkor sem tudom figyelmen kívül hagyni ezt az érzést.

podcastokról jut eszembe. találtam egyet, amiben két csaj beszélget. oh boi. az egyikbe teljesen beleestem. :D annyira kibaszottul aranyosa hangja, meg ahogy mond dolgokat (awwww, úúúúúú), belehalok komolyan mondom. és sokat játszik, meg netflixezik, oh my fucking god!!!!!444 XD

annyi dolgom van még, annyi dolgot kellene még megtanulnom és nincs rá időm. ma is hazaértem, volt ez-az, aztán mentem valahova segíteni, aztán edzés, fürcsi, most ezt megírom, picit tudok olvasni és alvás.

süti beállítások módosítása