Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
aug
8

sikertelen kitörési kísérlet

 

mindjárt augusztus közepe, vége a nyárnak, és még nem voltam sehol kirándulni, pedig úgy terveztem, hogy 2-3 hetente megyek majd valahova. tele vagyok félelemmel és szorongással az egész ötlettől, pedig annyira de annyira mennék. "szogásos".

a héten arra gondoltam, hogy ha próbálom logikusan megközelíteni a nőkérdést, akkor teljesen alaptalan az a "vád", hogy sosem tetszik majd másik nő vagy találok hasonlót (jobbat? (hülyevagy?)), szóval nem kellene ezen rágódnom, mert csillió nő létezik. használt-e? egy töredékszázaléknyit talán. :D de amikor próbáltam azon gondolkozni, hogy fel kell lépnem a fórumra, az jutott eszembe, mint mentség, hogy azért nem kellene, mert bár kigyógyulófélben vagyok, visszaesést okozhatna. nem akarok visszaolvasni, de kíváncsi vagyok, erre már hányszor gondolhattam. XD mondjuk elméletileg van még 3 hetem. csak most gázosabb lesz, mert már úgy érzem, kellene válaszolni annak a másik öngyilkosjelöltnek, meg tuti ez a köcsög levelezősdi is visszaírt legalább egyet. borzasztó. beteg vagy.

írtam, hogy a facebookba is belevágtam a fejszémet, de mindenkinek annyira jól megy a kapcsolatteremtés, társalgás, hogy teljesen elment tőle a kedvem. de. de egyelőre sikerült meggyőznöm magam, hogy ne foglalkozzak ezzel, direkt gyakorolni akarok, meg legalább látom, mit, hogyan kell "csinálni". :D de a profilkép nagyon kellene. :SSSSS és tegnap este valami csoda történt. vicces, fura posztom volt egy csoportban, amihez másoknak is hozzá lehetett tenni, fura nárcisztikus képpel és nem tudom miért, de csinálták. és tök jól el lehetett nevetgélni, vagy másfél órát írogattam, nevetgéltem. hihetetlen. még egy nőszeméllyel is volt 4-5 üzenetváltásom. XD 
de a nagyon beszélgetős cuccot még nem csináltam meg. ha meglesz, majd leírom, de még az előző videót sem csináltam meg. :D tervek. azok vannak.

munkatársam megkérdezte dolgozóban, hogy a 1090 mm mennyi cm. saját háza van, gépei, barátnője, sok megtakarítása, éli az életet.

voltam valakiknél szerdán wifis kamerát beállítani. fura, túl kedves ember, van felesége, szóval talán nem homokos. :D és mivel már apa közelében laknak, szóba került ő is, és mondta, hogy nem érti miért lett alkoholista, igen, ez egy ezerszer hallott duma már, sok embertől hallottam és most is benne volt, hogy van két szép gyereke. de most ez a szép gyerek jelző azért fura, vagy más, mint máskor, mert megkérdezte, hogy húgom vagy nővérem a tesóm. 8 év van köztünk b+. XD igen, ez, pontosan ez az egyik kedvence a nárcisztikus énemnek, hogy fiatalabb vagyok, mint amennyi az évgyűrűk alapján. :D

apa egyelőre még nem hal meg, következő héten szerdán mennek vissza az eredményekkel és akkor derül ki. ma voltunk takarítani, elég jól haladtunk, de túl nagy kosz volt, nem végeztünk. csináltam pár képet a fürdőszobáról, eszméletlenül néz ki, pedig már rendezettebb. borzasztóan, elképzelhetetlenül néz ki, de valamiért rohadtul tetszik. :D nem használnám, de a látványa annyira nyomasztó és undorító, hogy van benne valami esztétikus. próbálom senkinek nem megmutatni majd a képeket, de valahova anonym úgy kitenném. majd lehet. felírtam. 

volt itt haverom megnyírni. külföldön dolgozik és folyamatosan azt mesélte, hogy mennyit keres, miket vett, mik a tervei. kb. 4x annyit keres mint én. elég fosul esik. úgy értem nagyon szarul.

múlt hétvégén, elég akadozva adtam elő anyának, hogy miért apához megyek takarítani, amikor itthon nincs még kész a folyosó. próbáltam úgy fogalmazni, hogy megérthető legyen, ne lehessen belekötni semmibe, elfogadja. erre mi volt a reakció: mérgesen kérdezte, hogy "nem tudsz (rendesen) beszélni?" elnézést, hogy élek, többé nem fordul elő. :lol:

rengeteg jékrémet eszek. eddig a max kb. 1,4 liter volt, egyben, közel 1400 kalória. tegnap-ma egy manhettent ettem meg, pedig nem is volt finom. :D hét közepétől tartom a 100 kiló alatti súlyt.

olvasom ezt a könyvet, ami a művészet szeretetére tanít majd meg, azt magyarázza majd el. talán 20 oldalt ha haladtam vele egy hónap alatt, nagyon oda kel figyelni rá. most a versekről van szó benne, a betűkről (hangokról) és mintha rémlene, hogy ezt tanultuk középsuliban, csak teljesen kiesett, meg az irodalomórák is élhetetlenek voltak. most viszont értem. végre megértettem, mitől jó egy vers, mi a vers, milyen eszközei vannak a nyelvnek, és imádom. ezt próbálom erősen magamba olvasztani. mondom a példát:

az L hang a víz hullámzását idéző hatását élvezhetjük József Attila következő soraiban: A Dunának, mely múlt, jelen, s jövendő, egymást ölelik lágy hullámai.

Amikor pedig Vörösmartynak ezt a sorát mondjuk: Hattyú száll a távol légből" - az álomkönnyű madárszárnyak lebegését érezzük.

hát imádom! annyira jól rávezetett és sok ilyen hangról van benne szó, rendesen elmagyarázza. ezt azért írom most le, mert érdekes, itt is az történt, mint amikor valami érdekel, és elkezdem megtanulni és kiderül, hogy mást is meg kellene tanulni hozzá. és mit lehetett tenni? a héten rendeltem az antikváriumtól verses köteteket. :D csak emiatt. szóval ez a könyv megy a polcra és most verseket fogok olvasni, de odafigyelve, elemezve. ezeket vettem:

202108080012.pngvan vagy 8 elolvasatlan könyvem, meg egy csillió letöltve, de ezekre szükségem volt. XD a zsigmondos azért kellett, mert szeretem a random dolgokat és ezt dobta a gép. beleolvastam neten és érdekesnek tűnt. mintha valakit hallgatnék, ahogy mesél magáról és azt meg szeretem. :) őszinte leszek, az ebook olvasóval kapcsolatban gyakran felhozzák, hogy azért rossz, mert nincs finom könyvillata és mindig hülyeségnek tartottam ezt, de ezeknek a könyveknek kurva jó a szaga. :D szeretem a régi könyveket, nem tudom miért. de egyelőre csak díszek, el is kellene olvasni őket ugye. UGYE?! :P :D mondjuk az első kettő is elég random cucc, számomra, meg valószínűleg a többség számára is tök ismeretlen szerzőkről van szó benne, a verseikkel, de pont ez tetszik benne. :D ja meg, a képeken volt vers, és a.. jó, ezt nem akartam leírni, de csak belefutottam ebbe is. :D a random dolgokat azért szeretem, mert valahogy később mindig értelmet nyernek. volt ez a fiatalabb vagyok tesómnél dolog és ez is jól jött a tegnapi facebookos röhögcsénél, mint történet. és az egyik könyvben amit vettem van egy vers, ami a mintaképek között volt, és utazásról szól: vándor lajos - vándor vagyok (találó XD)

202108080023.png

és úgy éreztem, hogy ez megszólít, szóval meg kellett vennem. :D

süti beállítások módosítása