Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
okt
21

2021. október 21.

Címkék: emberek X nemszar | Szerző: nananananana | 10:43 pm

apa még él

 

kurvára rettegek, hogy most ezt elkiabálom. múlt héten elég ramaty állapotban volt. a héten minden nap bementünk hozzá. valami hihetetlen módon sikerült tesómat is becsempészni. :D neki nincs igazolványa. :D kedden elméletileg már átkerülhetett volna a hospice-ba, de nem szóltak. amikor mentünk látogatni, nagyon kérlelte a cigit, még azt is kitalálta, hogy majd vigyem el a telefonját, aztán szóljak fel, hogy levittem és ő lejön érte. csak én mentem be, mert szigorúan ellenőrző őrök voltak. :D kismilliószor átbeszéltük ezt is meg mindent is, hogy sajnálom, nem lehet, cigit nem hagyhatok ott és ő sem jöhet le, nem engedik. láttam, hogy csalódott, szomorú. a hospice-ban majd cigizhet és ezzel is vigasztaltuk eddig. máskor már kérdeztük, hogy tolókocsival le lehet-e vinni, de nem engedték, nehogy elinduljon a vérzés. elköszöntem apától, elég szomorú voltam én is. kifelé menet megkérdeztem a nővéreket, hogy esetleg levihetném-e cigizni és már volt annyira jól, hogy megengedték, hogy letoljam majd tolókocsival. kurvára megörültem. lementem tesómhoz cigiért, vissza fel az emeletre, bementem apához, mondtam neki, hogy megengedték és láttam, hogy örül, mint egy kisgyerek karácsony reggelén. :DDD beült, letoltam és láttam, hogy az udvaron a kapu nincs teljesen befedve, szóltam tesómnak ő pedig eljött oda. annyira jól sikerült bazdmeg. ott guggoltunk apa mellett, látta tesóm is, így legalább egy szinten voltunk. :D szóval beszéltünk, láttuk egymást és végre dohányozhatott is. nagyon-nagyon örültem, hogy így sikerült megoldani. büszke voltam magamra. :D szerdán jött anya is, látogatási idő után értünk oda, van papírunk, hogy bármikor mehetünk apa állapota miatt és akkor meg az jutott eszembe, hogy majd én odamegyek az őrhöz, mutatom a papírt meg mind a hármunk kártyáit és hátha nem nézik meg. és nem nézték. :D tesóm végre bejöhetett. :D ja igen, ő elkérte egy ismerőséét. XD előtte is be tudott jönni párszor, de mindig lutri volt. ma ugyanezzel a trükkel sikerült, de már csak ketten mentünk. sajnos szegények vagyunk, szóval így ez elég drága cigizés, kb. 3500ft kettő szál. :D de a lényeg, hogy látjuk apát. és néha mosolyog is. pont ma írtam is tesómnak, hogy annyira jó mosolyogni látni. :) nem tudom meddig lesz még köztünk, de most már a kezelés miatti duzzadás lelohadt, csak daganatok normál méretűek. már kap morfiumot is. :( szóval bár úgy néz ki, hogy jól van, mégis eléggé a végét járja már. de kurva borzasztó lesz.

ma mérekeztem, munkaruhába felöltözve kb. 100 kiló voltam. az utóbbi időben sokat zabáltam meg nassoltam és féltem, hogy több feljött, de lehet még nem sok. ja meg lassan két hete nem edzek. de egy minimum. :D

a levelezősdivel szinte jól alakul a messengerezés. bár a tegnapi elköszönése nem tetszett. én még beszéltem volna, de ő írta, hogy megy, hagy aludni. én ezt nem akartam, nagyon nem. gondoltam, hogy ma ráírok, de félek, hogy "zaklatnám", majd holnap, talán.

a pozsgás (facebookos) ismerőssel meg hát nem is tudom. fura az egész. :D már elmondtam neki, hogy depressziós vagyok/voltam, mert megint negatívkodott. :D most azt írta, amit én is gondolok magamról és néha írok másoknak, hogy majd megunom és nem beszélek vele többet. erre és az eddigi dolgokra alapozva úgy gondoltam biztos a diagnózis és rákérdeztem és írta, hogy ja, az (volt).  szóval elmondtam neki, hogy én is és belinkeltem neki a videót. meg egy kicsit beszéltünk róla. azóta is beszélünk, ez kedden volt és jó a hangulat. írt egy kurvajót arra, hogy korán fekszek le aludni: korán kelek, ezért egyszerre fekszek le a tyúkokkal. XDDDD ez mi már?! XD
kár, hogy nem 10 évvel fiatalabb. :DDD :| igen, oké, szerencse is, mert nehogy probléma legyen belőle. :D én sem hiszem el, hogy ezt írom, de motoszkál bennem, hogy nehogy neki legyen probléma, hogy én ilyen túl kedves és törődő vagyok, aztán majd túlságosan megkedveljen. mert ha rákérdez, akkor a tőlem elvárható túl őszinte választ fogom adni, amiben "undi" dolog is szerepelni fog. :D

TÖBB NŐI ISMERŐST/HAVERT/BARÁTOT KÖVETELEK! 5-6 DB-AL BEÉRNÉM. KÖSZÖNÖM! :D semmi extra, csak azért, hogy több emberrel beszélgethessek mindenről is, eskü, hogy még kikapcsolt állapotban van a szerelemközpontom. :D 

nyertem a lottón 1390ft-ot. tegnap. vagyis ma, mert ma jött az sms. hmm. már 139000ft-al is tudnék mit kezdeni, 1390000-el már talán az életem is megváltoztathatnám, 13900000-el pedig beköszönthetne az aranykor. de hát, egy héten kétszer tuti nem nyerek. vettem ötöslottót is. :D

süti beállítások módosítása