Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jún
2

2022.06.02.

Címkék: X nemszar | Szerző: nananananana | 10:35 pm

bazdmeg XDDDDDDD

 

most kicsit elbaszcsizódott a kedvem, de nem ez a lényeg. majd próbálom közben visszahozni. tegnap furaság történt. :D ez egy pozsgás bejegyzés lesz. tegnap délután küldött egy képet. a haját mutatta, milyen színű lett. nem olyan mint akarta, de jó, nekem tetszett. aztán csak beszélgettünk, és mutatott régi képeket magáról, fotóalbumot nézett. szerintem most jobban néz ki. :D de nem ez a lényeg, hanem, hogy közben megnéztem a hajáról a képet és nagyon megtetszett, és írtam rá választ. és írta, hogy ráadásul tiszta is. :D mert egyszer mondtam, hogy irtózok a piszkos hajtól. és erre írtam neki, hogy imádom. :D és itt elkapott egy olyan érzelmi löket, amikor ezt elküldtem, hogy csak na. :D és hát.. elkezdtem jégkorongozni. XD ja izé, várjunkcsak. :D tegnapelőtt, a most leírt nap előtt szólt, hogy kvázi egyedül lesz otthon 3 napot, most elmehetek hozzá. :D végig gondoltam, de megoldhatatlan. nem tudok hirtelen szabit kérni, és holnap lesz a kreszvizsgám is. :D szóval tegnap ezen gondolkoztam, hogy de kár, hogy így alakult. szóval térjünk vissza a tegnapi estéhez. furaságos volt a beszélgetésünk, aztán odáig jutott, hogy leírtam, hogy éppen jégkorongozok. XD akkor hirtelen nem értette. XD aztán, hogy ó, miért hagyom ki ebből, ő is jöhet? mondtam, hogy már nem tart sokáig, majd legközelebb. erre azt mondta, akkor keres mást, én pedig, hogy jó, akkor csináljuk. :D nem gondoltam komolyan. :D és jött megint a muti-s dumájával, kb. így zajlott:
- muti!
- tényleg?
- ..
- tényleg tényleg?
- jó akkor hagyjuk...
- félek, hogy törölsz miatta.
- nope!
 

gondolkoztam kicsit és úgy voltam vele, hogy már annyiszor mondta, lehet komolyan gondolta. XD beírtam, hogy "akkor most ezt a határt átlépem." és küldtem egy képet, nem teljesen látszott, de a nagyja. XD elküldtem életem első dickpic-jét. XDDDD jaigen. előtte beszéltük, hogy tetszik a hajas képe nagyon, szóval az volt a háttérben a képemen. :D hát... XD itt elindult a lavina. az elején még "baszástéma" volt, meg, hogy nekem mennyire tetszik, aztán elkanyarodtunk az érzelmi részére a dolognak. és ez a lényeg. nem volt semmi szexiskedés, mert itt leragadtunk. leírtam mindent, amit sosem mertem és ő is elmondta, hogy hogyan látja ezt az egészet. tömören: jövőnk nincs, de lehetnek szép pillanataink.
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO oh boy! :D

nagyon röviden írom le, és nem tudom mennyire komolyan van ez gondolva, de aztakurvamindenit. nyilván örültem nagyon ennek. végre elmondhattam és lehet ő is hasonlóan gondolkodik. :D

süti beállítások módosítása