Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
ápr
7

Hát, azthittem a mai napnak már vége, tévedni emberi dolog. Tesómért mentem, ha nem ér időben haza, mennem kell, és azt kell mondjam, többször nem ér haza mint de, na szóval mentem érte. Csöngetek, a fiújának intek az ablakból, a barátnője jön ki, majd végül az "ünnepelt", szőkén. Meglepődtem. Miért? Két hete sincs, hogy hajszínváltás, ő barna lesz. Jó. Döntés után hazajön, sötétvörös a haja. Elnézte. Úristen. (Látszik, hogy bár a nők találták ki a millió színárnyalat nevét, de ők se értik néha, ugye hogy sokkal jobb lenne a pár alapszín és a sötét-világos jelző.) Két napra rá, hazajön, iskolás, gimi első, sötétbarn a haja. Oké, sokba volt, de rendben, ígymaradt. Örül mindenki. (Anya mint szponzor talán nem annyira.) Errefel, most alig két héttel később, meglátom szőkén. Óhogyaza. És még haza se tudtam cipelni, mert még megy pizzázni. Kicsit irigylettem, na nem a hajszinére, rég ettem pizzát, "boltit". A csajoknak annyira egyszerű minden, csak megszületnek, ha a társadalmi normák szerint jól néznek ki, már minden az övék. És szerintem ez valami ösztönös lehet, vagy belénk van égetve, mert egy zooey deschanellnek én nem tudnék ellent mondani. Azt mondaná le akarja vágni a bal kezem, futnék, hoznám a legnagyobb kést.

Most, ebben a bejegyzésben majdnem töröltem, de mégse. Itt, ezen a blogon nem törlök semmi begépeltet! Eldöntöttem. Mondjuk ha a szomszéd megtudná, hogy én vagyok [én], főne a fejem a google cache miatt, onnan nem tudnám törölni, hogy más, engem ismerők el ne olvassák ezeket. :D Mert ide olyat írok, amit csak [én]-el vitatok meg, amit csak [én] tudok, gondolok. Valahol olvastam: Ha értelmes társalgásra vágyom, kénytelen vagyok magamban beszélni. Ez rám sokszorosan igaz. A környezetemtől, sőt lehet messzebbtől elég eltérő gondolkodásmódom van, aminek örülök, mert tetszik ahogy gondolkodok (igen, okosnak tartom magam, bár erre külső szemlélődő bizonyítékot nem találna), ahogy látom a világot. Éppen emiatt nincs is sok itteni (falv) barátom, 2-3 barát, pártucat ismerős, és ők is amolyan... hát, részlegbarátságok, vagy hogymondjam, ez a készlet. Ezért szeretem a netet. Sok okos, értelmes emberrel beszéltem már, sokukat barátomnak tartom, sokkal azonos az érdeklődési köröm, a nézeteim, eggyel már-már testvéri szinten. Kedvelem az okos embereket, remélem ez nem hiba. Talán az már igen, hogy az arcozókat (keményeket?), diszkósokat (XD), ostoba embereket nem. És itt, ebből van a több, ebből lehetett válogatni is. Na ezzel biztos megbántanék valakit, de, azthiszem egyikük sem jár ilyen helyeken. XD Idővel kiderül. :D Ha kiderülne, nem bántásnak szántam, így gondolom, ezen nem tudok változtatni, kedvelem őket is, de... na.

 

Fekvés.

süti beállítások módosítása